Har fått 5000kr från Holm nu men förstår inte hur jag för över pengarnaNedladdnings länk till Betalo appen, smidigt att använda för uttag från Holm bank till bankkonto, liten avgift dock men betydligt smidigare än PayPal tar ca 3 bankdagar på belopp över 3000kr.
https://www.betalo.com/
Jag har just fått 5000 påVad pratar du om? Om du köpt nåt så aktivera autogiro dras sen automatisk, inte mer än så hur bra som helst app och kort
Hur går jag loss de 5000kr??? Finns ju ingenstans där jag kan göra överföringNej det är 2 alternativ 2 paypal så föra över tillpaypal och göra överföringen till andra, .... alternativ 2 är att gå på elgiganten hemsida och handla med kortet köp nåt dyrt och hämta det i närmaste affär säg du ångra dig gör återköp på ditt bankkort helt rätt sätt o göra tycker jag du.använt det iaf till köp som du sen ångrar i butiken
Hur går jag loss de 5000kr??? Finns ju ingenstans där jag kan göra överföring
Men måste finnas andra alternativ ? Folk skriver ju om betala och PayPalDom jag skrev innan , logga in elgiganten och köp nåt för 5000 tryck du ska hämta i butiken , gör återköp direkt och lämna ditt vanliga bankkort så för dom över pengarna på ditt konto , du kan använda vilken kort som helst hos dom enligt deras villkor
Men måste finnas andra alternativ ? Folk skriver ju om betala och PayPal
Nej går inte med Elgiganten . Men jag undrade HUR man hör med betala? Vad är det ? Hur gör manDet e ju enklast så bor du nära nån elgigant tar det 10min så har du pengarna på 2 dagar... testa med betalo men många säger det krånglar m.m för vissa funkar för vissa ej ... paypal vet ej
Du registrerar Holm kortet i Betalo appen sedan gör du en överföring till bankkonto från Betalo appen om det fortfarande fungerar men så gjorde jag.Har fått 5000kr från Holm nu men förstår inte hur jag för över pengarna