Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om Holm Bank

De svarade såhär,

"Hej igen,

Det beror på hur snabbt de kommer att återbetala de pengarna.

Du kan kontakta deras kundtjänst och be skynda den processen.

Om pengarna returneras inom de 7 dagarna kan du utnyttja de igen."

Så jag antar att de inte är lost

Nedladdnings länk till Betalo appen, smidigt att använda för uttag från Holm bank till bankkonto, liten avgift dock men betydligt smidigare än PayPal tar ca 3 bankdagar på belopp över 3000kr.
https://www.betalo.com/

Har ansökt, står bara vi håller på med att genomföra manuell kontroll. Vi ska meddela om vi är klara. Stått så i en timme nu. Är det fler som haft så?

Har ansökt, står bara vi håller på med att genomföra manuell kontroll. Vi ska meddela om vi är klara. Stått så i en timme nu. Är det fler som haft så?

En timme? Manuell kontroll hos andra banker brukar kunna ta några dagar

Hej. Har försökt att leta igenom tråden men går vilse hela tiden och hittar ingen samlad info.
Ser flera som lyckats använda kortet/få ut i pengar. Jag har laddat ner appen och fått krediten godkänd. Allt okej så långt, men här är mina problem:

1. Betalo. Försöker lägga till kortet med 3Dsecure-knappen fungerar inte. (Huawai P20 om det har någon betydelse) Via deras hemsida blir jag skickad till /pay/add men sidan är tom.
2. Revoult. Får felmeddelande där de ber mig lägga till ett kort i mitt namn. Vad bör man/ska skriva som kortinnehavare?
3. Neteller. Kortet nekas.

Någon vänlig själ som har lösningar på mina problem eller tips på andra sidor?

Tack!

Hej. Har försökt att leta igenom tråden men går vilse hela tiden och hittar ingen samlad info.
Ser flera som lyckats använda kortet/få ut i pengar. Jag har laddat ner appen och fått krediten godkänd. Allt okej så långt, men här är mina problem:

1. Betalo. Försöker lägga till kortet med 3Dsecure-knappen fungerar inte. (Huawai P20 om det har någon betydelse) Via deras hemsida blir jag skickad till /pay/add men sidan är tom.
2. Revoult. Får felmeddelande där de ber mig lägga till ett kort i mitt namn. Vad bör man/ska skriva som kortinnehavare?
3. Neteller. Kortet nekas.

Någon vänlig själ som har lösningar på mina problem eller tips på andra sidor?

Tack!

Har skrivit flera gånger enklaste och bästa sätt, gå på hemsida ex elgiganten köp nåt dyrt dator eller mobil exempelvis, klicka hämta i butik nära du bor gå dit och gör direkt återköp på ditt vanliga bankkort och pengarna inom 2 dagar på ditt konto allt gjort rätt handlat och återköp alla nöjda

Har skrivit flera gånger enklaste och bästa sätt, gå på hemsida ex elgiganten köp nåt dyrt dator eller mobil exempelvis, klicka hämta i butik nära du bor gå dit och gör direkt återköp på ditt vanliga bankkort och pengarna inom 2 dagar på ditt konto allt gjort rätt handlat och återköp alla nöjda

Aha. Snyggt. Såg det inlägget men tänkte på ev. strul pga. att de egentligen (?) ska betala tillbaka till samma kort som användes vid köpet. Men jag kanske har fel info eller bryr de sig kanske inte?

Aha. Snyggt. Såg det inlägget men tänkte på ev. strul pga. att de egentligen (?) ska betala tillbaka till samma kort som användes vid köpet. Men jag kanske har fel info eller bryr de sig kanske inte?

Det är det ärligaste sätt att använda och göra det , dels handlar du för kortet så Holm får det som dom önskar, sen gör du återköp och i elgigantes villkor står det du kan få ut pengar på vilket kort som helst , så enligt lag gör du allt rätt...

Jag förde över från kortet till mitt konto via Betalo innan idag, funkade felfritt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp