- Meddelanden
- 588
- Mottagna reaktioner
- 150
- Poäng
- 357
Ja det var ett annat kort än det jag betalade med.
Det står på villkoren elgiganten att man kan använda annat kort aå inga problem jag gjorde med 2dagar pengarna på kontot
Ja det var ett annat kort än det jag betalade med.
Gick bra borde ha pengarna imorgon eller på torsdag.Det står på villkoren elgiganten att man kan använda annat kort aå inga problem jag gjorde med 2dagar pengarna på kontot
Någon som fått sitt till inkasso ännu ?
Vet du hur länge du inte betalat på ?Jag har inte betalat sen jag fick det och de hotar med inkasso hela tiden men än så länge är det ej där.

Menar du att du kommer betala 10. 000 plus ränta? för det tror inte jag det du beskriver är ju att de drar av från 10.000 det du inte utnyttjat och sen betalr du av på den summan du utnyttjat... (så klart)Jag använde inte upp hela min summa. Mailade förra månaden och fråga när dom börjar dra via autogiro. Fick svar då att dom drar av pengarna först som är kvar av summan som jag blev beviljad sen drar dom autogiro efter det. Så även om man inte använder upp tex 10 000 kr så kommer det va det man betalar tillbaka sen
Vet du hur länge du inte betalat på ?![]()
Tror min sambo är 3mån sen , men tanken är hon ska slutbetala nu i januari . Däremot så hotar dom med Lowell inkasso och måste betala in omgående omgående hela tidenSen de lanserade typ. Augusti? :O
samma sak till dig ?Tror min sambo är 3mån sen , men tanken är hon ska slutbetala nu i januari . Däremot så hotar dom med Lowell inkasso och måste betala in omgående omgående hela tidensamma sak till dig ?