Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om Holm Bank

Någon som fått sitt till inkasso ännu ?

Jag använde inte upp hela min summa. Mailade förra månaden och fråga när dom börjar dra via autogiro. Fick svar då att dom drar av pengarna först som är kvar av summan som jag blev beviljad sen drar dom autogiro efter det. Så även om man inte använder upp tex 10 000 kr så kommer det va det man betalar tillbaka sen

Jag använde inte upp hela min summa. Mailade förra månaden och fråga när dom börjar dra via autogiro. Fick svar då att dom drar av pengarna först som är kvar av summan som jag blev beviljad sen drar dom autogiro efter det. Så även om man inte använder upp tex 10 000 kr så kommer det va det man betalar tillbaka sen
Menar du att du kommer betala 10. 000 plus ränta? för det tror inte jag det du beskriver är ju att de drar av från 10.000 det du inte utnyttjat och sen betalr du av på den summan du utnyttjat... (så klart)

Sen de lanserade typ. Augusti? :O
Tror min sambo är 3mån sen , men tanken är hon ska slutbetala nu i januari . Däremot så hotar dom med Lowell inkasso och måste betala in omgående omgående hela tiden :) samma sak till dig ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp