Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om Holm Bank

Tror mycket att det handlar om kunder som inte använder krediten på det sätt som det var tänkt och därför vill öka sin kundkännedom. De hade nog inte tänkt att folk skulle föra över hela beloppet till Betalo och därifrån till sitt vanliga bankkonto. En teori såklart.

Men det konstiga är ju att de marknadsför det som en kredit som kan användas överallt och ändå hade man bara på sig ca 14 dagar innan kortet gick ut så man förstår att folk förde över pengarna direkt så man kan använda dem i sin takt

Fick 50000, man kan plocka ut även via PayPal och Lunar
Hur gör man för att få ut pengar via PayPal? Jag har aldrig använt någon sådan tjänst och börjar bli tokig på detta. Har reggat mig på PayPal men fattar inte hur jag ska få över Holm-pengarna dit....

Hur gör man för att få ut pengar via PayPal? Jag har aldrig använt någon sådan tjänst och börjar bli tokig på detta. Har reggat mig på PayPal men fattar inte hur jag ska få över Holm-pengarna dit....

Skapa två PayPal konton, för över från ena till Andra, ta ut till bankkonto

En fundering, om man nu inte har maxat krediten utan endast nyttjat en liten del under 7 dagars perioden,
var ser man det som ska betalas?, i appen står i mitt fall 6k, jag har nyttjat 2251:- av detta

När jag tog emot krediten och gjorde min första överföring fick jag av någon anledning att extra köp på 1kr som står som obekräftat. (Jag tog ut via Betalo)

Någon annan som fått samma? Supporten bad mig kontakta ”köpman”.

Jag fick samma. 1 krona som "test" drogs.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp