Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om Holm Bank

Risk med allt dock är ju att betalo kanske stoppar om alla maxar å tar ut allting direkt

Alltså jag kommer ju inte ens till det steget där jag registrerar kortet. Det är det som är problemet för mig. Med PFC gick det utmärkt att lägga till kortet nu fyller jag i kortuppgifterna sen tuggar bara apphelvetet.
Tog bort appen och la till den igen - hjälpte inte.
Billihop funkade inte heller.

Alltså jag kommer ju inte ens till det steget där jag registrerar kortet. Det är det som är problemet för mig. Med PFC gick det utmärkt att lägga till kortet nu fyller jag i kortuppgifterna sen tuggar bara apphelvetet.
Tog bort appen och la till den igen - hjälpte inte.
Billihop funkade inte heller.
Jag frågade pfc om man kunde delbetala det köpet om man la till det i betalo , det kan man inte sa dom i kundtjänst för det räknas som en finanstjänst... gick det att delbetala för dig ?

PFC gick utmärkt, Kunde både lägga till kortet och sedan föra över till mitt konto. Men här fungerar det inte att addera kortet.

PFC gick utmärkt, Kunde både lägga till kortet och sedan föra över till mitt konto. Men här fungerar det inte att addera kortet.
Kunde du delbetala köpet med hos pfc då ? Jäkligt konstigt du inte kan lägga till kortet .. sambon la till för 10 min sen och plockade ut 10k

Tänk på att ingen har hittills fått bekräftade pengar FRÅN Holms Bank.

Jag fick 10.000 och kommer inte ens in i appen sen igår än mindre använda tjänsten.

Hata [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/62 sa:
Credigo[/URL], post: 213332"]Tänk på att ingen har hittills fått bekräftade pengar FRÅN Holms Bank.

Jag fick 10.000 och kommer inte ens in i appen sen igår än mindre använda tjänsten.
Vissa har ju handlat på nätet redan och fått bekräftelse ?

Jag får inte ens något sms för verifiering.
Lustigt , kanske är att det skickas från utlandet ? Min sambo fick alla sms och även lösenordet man skulle skriva in . Kunde göra likadant på betalo och där gick det igenom . Borde ju finnas pengar på kortet för annars skulle väl inte transaktionen på betalo godkänts ? För förde över till Länsförsäkringar :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp