Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om Holm Bank

Lite frågetecken måste jag säga. De har (så som jag kan läsa) något svensk tillstånd från finansinspektionen. En annan sak jag reagerar på är att du får en kredit som är giltig i sju dagar och sedan måste man ansöka igen? Har jag förstått det rätt? https://www.holmbank.se/hjalp/ Frågan vad som händer om du inte kan betala i tid, kan nog bli väldigt dyrt (om jag läser recensioner från andra länder).

Yes det ska bli spännande och se vad som händer om sju dagar. Om man då kan öka på med ytterligare en kredit?

Fick 30 000 beviljat med mycket hög kreditvärdighet på creditsafe . Testat några småköp här å där å funkar perfekt testade även betalo å förde över till kontot . Pengarna är dragna å står att dom kommer in på kontot i morgon . Så verkar hur bra som helst . Var nu bara försiktiga allihopa. Aldrig hört talas om ett kreditkort ( typ ) som tar creditsafe . Så använd med ansvar

Fick 30.000 kr med när jag testade.
Inte för jag ska använda mig utav det men var bara nyfiken :facejoy:

Fick 30 000 beviljat med mycket hög kreditvärdighet på creditsafe . Testat några småköp här å där å funkar perfekt testade även betalo å förde över till kontot . Pengarna är dragna å står att dom kommer in på kontot i morgon . Så verkar hur bra som helst . Var nu bara försiktiga allihopa. Aldrig hört talas om ett kreditkort ( typ ) som tar creditsafe . Så använd med ansvar

Inte särskilt troligt att det sista sker tror jag:oops:

Kan inte lägga till kort i Betalo
Står bara och tuggar. Någon med samma problem?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp