Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om Holm Bank

Hög creditsafe o fick avslag med förklaring på lite felfornulerad svenska. "För att följa lagkrav och bankens policy det går inte att erbjuda den ansökta finansiella tjänsten"

Blev så ivrig att jag glömde kolla upplysning. Hoppas inte Uc

Märkligt, med Hög borde du fått 10 000 kr. Det är inget annat i din CS som avviker?

Det är inte UC, det är CS som de tar.

Jag fick 10tusen med hög creditsafe min vän fick avslag på detsamma men han har anmärkning vilket jag inte har. Så kanske kört med anmärkningar.

Testade, vet inte riktigt var jag ser betyg på creditsafe men verkar ha beviljats 50k, men räntan är ju vansinniga 30%

Testade, vet inte riktigt var jag ser betyg på creditsafe men verkar ha beviljats 50k, men räntan är ju vansinniga 30%

Vilket annat lån/kredit med CS erbjuder ränta under 30 %?
För oss som i princip inte får lån med UC el Bisnode, är detta ett helt OK alternativ...

Lite frågetecken måste jag säga. De har (så som jag kan läsa) inte något svensk tillstånd från finansinspektionen. En annan sak jag reagerar på är att du får en kredit som är giltig i sju dagar och sedan måste man ansöka igen? Har jag förstått det rätt? https://www.holmbank.se/hjalp/ Frågan vad som händer om du inte kan betala i tid, kan nog bli väldigt dyrt (om jag läser recensioner från andra länder).

Senast ändrad:
Nåja, testade ett köp, plåster till barnen från apoteket. Gick igenom fint men köpet syns inte i appen

Lite frågetecken måste jag säga. De har (så som jag kan läsa) något svensk tillstånd från finansinspektionen. En annan sak jag reagerar på är att du får en kredit som är giltig i sju dagar och sedan måste man ansöka igen? Har jag förstått det rätt? https://www.holmbank.se/hjalp/ Frågan vad som händer om du inte kan betala i tid, kan nog bli väldigt dyrt (om jag läser recensioner från andra länder).

Så förstår jag det också, det finns också i appen om hur många kort man har

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp