Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om Holm Bank

Kan bekräfta att 2 Paypal konton metoden via spelsajt funkar fortfaramde, tog ca 5 min att få 5000 på bankontot fr Holm kortet.

Det är bra det, men det säkra utan problem är ju återköp till butiken där gör du det utan att få konstigheter

Mailade igen nu och nu tog de bort den gamla som är återbetald och jag kan ansöka om nytt.

fick godkänt 5000kr (hade bara 1000kr) innan men efter godkännande osv står det nu ”inget aktivt kort” och avvisad. Men jag blev ju godkänd för 5000kr?! Fattar ingenting nu..

Hir har det gått för dig? Fått det att fungera ?

Vill börja återbetala min kredit men kommer aldrig in i appen.
Vet nån om man måste ha autogiro? Eller kan jag betala in manuellt?
Och när skall första fakturan vara betald?

Vill börja återbetala min kredit men kommer aldrig in i appen.
Vet nån om man måste ha autogiro? Eller kan jag betala in manuellt?
Och när skall första fakturan vara betald?

Mitt autogiro är aktiverat, du kan betala manuellt men då endast innefrån appen. Jag tog krediten i mitten av månaden, första autogiro drogs månaden därefter.

Hej, har 10000 jag vill få till mitt egna konto, vad är smidigaste sättet? Mvh

Kan bekräfta att 2 Paypal konton metoden via spelsajt funkar fortfaramde, tog ca 5 min att få 5000 på bankontot fr Holm kortet.
Hur gick du tillväga för att föra över till PayPal från holmkortet? Och kan man inte bara sätta in med PayPal och sen ta ut via trustly?

Hur gick du tillväga för att föra över till PayPal från holmkortet? Och kan man inte bara sätta in med PayPal och sen ta ut via trustly?

Köp nåt dyrt på elgiganten och gör direkt återköp och du har det på kontot på 1dag

Körde via transferwise.com, pengarna på kontot senare idag (ca 5 timmar). Väldigt smidigt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp