Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om Holm Bank

Nog nekad rätt av. Fattar inte riktigt. Inte jättedåligt betyg ändå.

Märkligt. Alltså, jag har ju endast 183K inkomst 2019, angav 17K/månaden som nuvarande lön. Jag har ju dock inga anmärkningar men det kanske inte du har heller? Förutom det är det väl inget annat som syns på Creditsafe som kan ställa till det?

Märkligt. Alltså, jag har ju endast 183K inkomst 2019, angav 17K/månaden som nuvarande lön. Jag har ju dock inga anmärkningar men det kanske inte du har heller? Förutom det är det väl inget annat som syns på Creditsafe som kan ställa till det?
Tyvärr ett felaktigt historiskt skuldsaldo. Det ploppade upp och fanns registrerat i typ 2 dagar. Tyvärr vägrar Creditsafe ta bort det. T.o.m UC har plockat bort det. Så kan vara därför.

Samma här blev också nekad trots hög kreditvärdighet. Verkar vara ett lotteri den här holm bank. Vissa med värre förutsättningar får 10k medan andra med bättre förutsättningar blir nekade...

Samma här blev också nekad trots hög kreditvärdighet. Verkar vara ett lotteri den här holm bank. Vissa med värre förutsättningar får 10k medan andra med bättre förutsättningar blir nekade...
Typ så. Fattar inte riktigt om jag gör en ny ansökan om jag loggar in heller eller om det är samma beslut.

Typ så. Fattar inte riktigt om jag gör en ny ansökan om jag loggar in heller eller om det är samma beslut.
Jag provade att göra en ny ansökan jag ändra lite i inkomster etc men samma sak fick avslag.. som sagt ett lotteri om man blir godkänd eller nekad. Som tur är att dom tar creditsafe så man ej drar på sig någon onödig ff så det är fritt fram att prova sig fram gott folk

Jag provade att göra en ny ansökan jag ändra lite i inkomster etc men samma sak fick avslag.. som sagt ett lotteri om man blir godkänd eller nekad. Som tur är att dom tar creditsafe så man ej drar på sig någon onödig ff så det är fritt fram att prova sig fram gott folk
Hur gör man en ny ansökan?

Hmm, all data fanns kvar. Det såg exakt ut som innan så ingen ny ansökan blev det.

Inte på min jag tog bort appen ladda ner den igen och sen logga in med bank id och så fick jag upp som från början godkänna vilkor etc sen skriva in inkomst etc.
Glömde skriva använder samsung och en app som heter Phone Cleaner. Den resnar alla sparade loggar filer cashe etc kanske därför det gick hos mig

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp