ja så kommer det nog bli om man inte skickar inFick svar från dem vad som gäller om man ej skickar kopia på pass:
”Banken har möjlighet sen att säga upp avtalet och kräva kunden att återbetala hela summan i förtid.”
Min sambo tog ut sina 10k och det gick bra , avbetala på 24 mån , men i december åker hela skulden bortProblemet var väl att det klassas som överföring och således inte går att skapa avbett på? Eller gick det?
Jo samma här. Går ju att skicka via betalo till sitt eget konto och göra delbetalning.Min sambo tog ut sina 10k och det gick bra , avbetala på 24 mån , men i december åker hela skulden bort
Det var en annan tråd - PFC kortet som det inte gick eftersom det var samma bolag som betalo.Problemet var väl att det klassas som överföring och således inte går att skapa avbett på? Eller gick det?
Ja pfc ska tydligen inte funka hos betalo och att sedan delbetalaJo samma här. Går ju att skicka via betalo till sitt eget konto och göra delbetalning.
Det var en annan tråd - PFC kortet som det inte gick eftersom det var samma bolag som betalo.
Jag fick ju aldrig denna. Står avslag så fort jag loggar in? Vet man om den prövar på nytt varje gång? Har dock medel men fattar ändå inte.
Nog nekad rätt av. Fattar inte riktigt. Inte jättedåligt betyg ändå.Jag blev ju godkänd först och sen stod det nekat när jag loggade in efteråt, jag skrev till dom och dom fixade så jag fick göra om ansökan igen. Har det varit samma för dig eller blev du nekad rakt av?