Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om Holm Bank

Bekräftar också att jag fick både en bisnode och en creditsafe när jag ansökte om utökning igår.

Jag väntar spänt att få en ökning. Men dött än så länge. Har i dagsläget 25k.

Men man kommer ju inte vidare när man kan ansöka om mer kredit. Det står ansök om mer kredit men inget händer när man trycker på knappen. Har stängt ner appen, provat allt möjligt till och med tagit bort appen. Betyder det att man inte kan ansöka om mer? Den knappen har inte funnits innan för mig nämligen..

Drog dom pengar från dig igår?

Nej.
Jättemärkligt för jag fick både mail och SMS om att dom skulle dra men kollade nu precis och ingenting har dragits.

Inget har dragits för mig heller och fick också sms om detta

Haha verkar vara olika för alla. Jag behövde inte bekräfta uppgifterna, däremot fick jag avslag. Li
Men man kommer ju inte vidare när man kan ansöka om mer kredit. Det står ansök om mer kredit men inget händer när man trycker på knappen. Har stängt ner appen, provat allt möjligt till och med tagit bort appen. Betyder det att man inte kan ansöka om mer? Den knappen har inte funnits innan för mig nämligen..
De betyder att de inte fattat beslut ännu huruvida du ska bli beviljad en höjning eller ej. I vissa fall ringer de upp och ställer frågor, i annat fall tar det ett par dagar som högst för kravavdelningen att fatta ett beslut och då kommer du tillslut att få ett besked på SMS.

Nej.
Jättemärkligt för jag fick både mail och SMS om att dom skulle dra men kollade nu precis och ingenting har dragits.
Kan inte säga att jag är förvånad direkt. Det är amatörkänsla kring Holm Bank. Kanske dras det på måndag eftersom det är helg nu?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp