Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om Holm Bank

Nån som fått höjning genom att ha gjort en manuell inbetalning innan autogiro ska dras ?

Jag fick höjning i slutet på maj, så har ännu inte gjort nån återbetalning via autogiro än. Men tänkte om de hjälpte o kanske göra en manuell inbetalning innan :D

Nån som fått höjning genom att ha gjort en manuell inbetalning innan autogiro ska dras ?

Jag fick höjning i slutet på maj, så har ännu inte gjort nån återbetalning via autogiro än. Men tänkte om de hjälpte o kanske göra en manuell inbetalning innan :D
Alla mina inbetalningar har jag gjort manuellt, nån enstaka som gått via autogiro. Fått 3 höjningar. 2 höjningar inom 1mån tid.

Jag har gjort två manuella inbetalningar, som jag trodde skulle bokföras som extra amorteringar. Istället låg dessa betalningar kvar och drogs sedan istället för autogiro. Försökt att få någon klarhet i om det GÅR att göra extra inbetalningar men bara fått en massa nonsenssvar ifrån Holms kundtjänst, svar som dessutom verkar vara översatta med Google translate. Så svar nej, har inte kunnat höja.

Tack för era svar.
Jag gör en chansning o betalar in en extra betalning nu får vi se om jag är betrodd och kanske kan få en liten höjning :facejoy:

Någon som fått 100-150,000 SEK vid första ansökan?

Hej, verkar kunna höja igen. Har fått erbjudande, men känns som att de antingen knäpper en på nästan sista sekunden eller att man bara får någon tusenlapp i höjning haha. Och ja jag är skeptisk alltid :) men alla höjningar och belopp är välkomna haha.

Hej, verkar kunna höja igen. Har fått erbjudande, men känns som att de antingen knäpper en på nästan sista sekunden eller att man bara får någon tusenlapp i höjning haha. Och ja jag är skeptisk alltid :) men alla höjningar och belopp är välkomna haha.
Fick du erbjudande direkt i appen?

Haha se där :D Jag är inte betrodd, trots extra inbetalningar :facejoy: :facejoy:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp