Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om Holm Bank

Oj, låter ju helt galet!
Men såg nån annan skrev här på forumet att han hade fått mail om att skicka in kontoutdrag men han hade vägrat men fick höjning ändå.
Det är inte obligatoriskt att skicka in, men för en höjning så krävs det säger dom. Mycket oseriöst företag! Jaja vad ska man säga?

Det är inte obligatoriskt att skicka in, men för en höjning så krävs det säger dom. Mycket oseriöst företag! Jaja vad ska man säga?
Herregud, ja en lönespecifikation kan jag väl förstå. Men ett helt jävla kontoutdrag för 6!!!! månder, låter ju absurt.

Herregud, ja en lönespecifikation kan jag väl förstå. Men ett helt jävla kontoutdrag för 6!!!! månder, låter ju absurt.
Är väl inget intressant att se alla transaktioner man gjort va man gör för sina pengar ska väl dom strunta i.

Gjorde en ansökan idag, kunde inte komma vidare i appen, men tog bara en liten stund så ringde dom upp från Holm bank.
Fick prata med en kvinna som bröt på finska, hon ställde dom vanliga kontrufrågorna typ, vad jag ska ha pengarna till osv.
sen sa hon att jag skulle få ett sms.
Gick bara någon minut, så fick jag sms.
Gissar jag fick avslag, men förstår inte varför det inte bara står det då när jag loggar in.
Utan det ser ut som den bifogade bilden.
BA41A7FB-4422-4B7B-AE0F-61D88E8529F6.png

Det är lika oklart varje gång om man är beviljad eller ej. Appen kraschar hela tiden och kundtjänst verkar vara lite allmänt förvirrade och säger olika saker när man får kontakt. Oseriöst företag, kanske man ska vara glad att man bara har en mindre summa hos Holm

Tänkte ansöka men när jag läser här blir jag osäker, är företaget seriöst???

Måste hålla med ovanstående om att det är lite amatör-vibbar kring Holm. Otydlig kommunikation och deras förbannade app kraschar hela tiden, alt så måste man starta om bankID 10 ggr för att logga in. Dock verkar det vara ett seriöst företag på alla sätt.

Tänkte ansöka men när jag läser här blir jag osäker, är företaget seriöst???inte oseriöst på det sättet. Men otydliga och dålig kommunikation med app/Kundtjänst. De flesta blir väl beviljade på något iaf.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp