O
Oon
Gäst
Poäng: 0
Inget konstigt alls. Appen funka inte men blev uppringd och fick 80000 efter komplettering med kontoutdrag.
Why bank statement? What do they check in the bank statement?Inget konstigt alls. Appen funka inte men blev uppringd och fick 80000 efter komplettering med kontoutdrag.
Håller med dig. Fick också erbjudande om höjning men sen nejJättekonstigt, kan man inte höja ska de ju inte finnas någon knapp kan man tycka.. eller visst de är väl som fairlo egentligen.
I got an offer to increase in the App. I applied, the woman called, asked a few questions and asked to send bank statements. After some thinking, I send an email refusing to share bank statements. In return, I got approved to increase from 20K to 60K.Why bank statement? What do they check in the bank statement?
Har du fått smset som de hänvisar till eller du såg det själv i appen?Jag blev erbjuden höjning för två veckor sedan, nu när jag skulle kolla vad de låg på, så hade jag erbjuden igen
Nä, inget sms! Skulle bara kolla vad jag hade där. Men man kommer ju ingenstans när man har fått ett offert så ska ringa så fort de öppnarHar du fått smset som de hänvisar till eller du såg det själv i appen?