Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om Holm Bank

Hej. Loggar in och ser mitt beviljade utrymme i appen, men kan inte välja att acceptera det och gå vidare i processen. Ser inte heller nån uträk ing på vad som skall betalas tillbaka eller mina andra uppgifter. Nån annan med det bekymret?

Någon som vet när man eventuellt kan höja sin kredit? Går inte söka på nytt verkar det som. Får man chans efter några månadsbetalningar?

Verkar vara olika bud. Läste att någon hade betalat in hela sin skuld och efter det kunde höja. Någon annan betalade in en månadsbetalning + en extra inbetalning och kunde höja efter det. Finns nog inget givet svar men jag undrar samma sak som dig.

Någon som vet när man eventuellt kan höja sin kredit? Går inte söka på nytt verkar det som. Får man chans efter några månadsbetalningar?

Ok har gjort en första betalning för några veckor sen och det är dags snart igen. Då får man helt enkelt se om det händer något efter det eller om man får vänta längre. Fick 18% ränta så det är ju mycket bättre än andra smålån man har så vore skönt å samla ihop lite skit

Verkar vara olika bud. Läste att någon hade betalat in hela sin skuld och efter det kunde höja. Någon annan betalade in en månadsbetalning + en extra inbetalning och kunde höja efter det. Finns nog inget givet svar men jag undrar samma sak som dig.

Jag återbetalade mitt lån, men lyckas inte få ett nytt. Till saken hör att jag var sen några månader, vilket de verkar ta hårt på...

Jag ansökte igår står bara å snurrar hade ett missat samtal imorse från holmbank å de skicka sms ring oss angående din ansökan men då var de stängt och jag skulle återkomma måndag

men min fråga är:
Är de klart när de ringer mig och de skulle bara stämma av uppgifter ? Eller har någon blivit uppringd sen nekad ?

Jag ansökte igår står bara å snurrar hade ett missat samtal imorse från holmbank å de skicka sms ring oss angående din ansökan men då var de stängt och jag skulle återkomma måndag

men min fråga är:
Är de klart när de ringer mig och de skulle bara stämma av uppgifter ? Eller har någon blivit uppringd sen nekad ?

Om jag läst rätt här på forumet ringer de för att säga att du har en kredit. Så ring upp dem.

Hmm de ringde upp bekräfta allt å sa jag skulle logga in i appen där står de ingen offert är aktiv antar jag då fick avslag ?

Jag fick höjning efter 6 inbetalningar. Verkar vara lite olika som sagt.

Och nu när jag loggar in får jag inte Ens upp sidan där det stod att jag ej hade en aktiverad offert utan får upp sidan om att göra en ny ansökan så antar att de sket sig men hade ju vart bra om man fick sms eller Mail att man inte blev beviljad

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp