H
Hollmer
Gäst
Poäng: 0
Gjort det. Men vill ha aktuella uppgifter. Men okej
Hade det hänt ngt nytt med dem som att rapportera till uc så tror mig att en populär tråd med 112 sidor som många använder så ser du ifall ngt sånt har hänt bara du går max några sidor tillbakaGjort det. Men vill ha aktuella uppgifter. Men okej
Hur menar du? Jag har också 1 kr reserverad. Jag ser att det ska dras 780 kr/månad på autogiroÄr det någon mer som har problem med att det inte genereras någon betalplan? Gjorde en överföring med hjälp av Betalo den 9/4. I samband med köpet gjordes en reservationen på 1 krona. Holm påstår att det är Betalo som måste återta reservationen och Betalo påstår att de inte har möjlighet till det utan att det bara är Holm som kan göra det. När kronan försvinner kommer också en betalplan att genereras enligt Holm.
Hur menar du? Jag har också 1 kr reserverad. Jag ser att det ska dras 780 kr/månad på autogiro
Tack för svar. Jag kontaktade Holm nu också om min kronaVad jag menar är att det gått över en månad och Holm har fortfarande inte kommit igång med någon autogirodragning. Det går heller inte att göra manuell inbetalning då det inte ”genererats någon betalplan” som Holm beskriver det. Var i kontakt med Betalo igår som menade att ansvaret för att den där jäkla kronan försvinner från reservationen är Holms. Kopierade Betalos svar och mailade Holm igen som idag svarade att betalplanen nu är genererad samt att de är irriterade på Betalo som krånglar. Det är uppenbart att det är Holm som bär ansvaret...så mycket krångel för att man vill börja betala...

Det beror på hur länge du väljer att delbetala.Hur mycket ska man betala tillbaka per månad om man får en kredit på 25000