Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om Holm Bank

Ni som fått höja er kredit, hur många inbetalningar har ni gjort innan ni kunnat höja? Eller är det full återbetalning som gäller innan erbjudande om höjning kommer?

Ni som fått höja er kredit, hur många inbetalningar har ni gjort innan ni kunnat höja? Eller är det full återbetalning som gäller innan erbjudande om höjning kommer?

På det här lånet, mitt tredje hos Holm: jag hade ordinarie dragning på autogiro, sen gjorde jag en extra manuell inbetalning några dagar senare. En tid senare kunde jag inte logga in på appen utan att gå igenom alla steg man gör vid en ansökan, och jag fick erbjudande om att nyttja ca 80k kr utöver min befintliga skuld på ca 20k. Så, endast en månadsbetalning plus extra. Tackade ja, fick välja utbetalningssätt (valde bankkonto, skrev i mitt iban), och mindre än 20 minuter senare fanns pengarna på kontot. Använde rubbet till att städa mitt UC.

Jag tror att det faktum att jag lånat och slutbetalat vid två tillfällen det senaste året är starkt bidragande till att jag fick höja.

Angående att Holm bank ringde upp : försökte genomföra en överföring flera gånger via wise transfer, men var för stora belopp vilket jag inte märkte förrän efter jag försökt ett par gånger, så de ville endast kontrollera att det var jag som försökte genomföra dessa överföringar.

Försöker leta i tråden men hittar inte . Rapporterar dom till Uc?

Är det någon mer som använt sig av att få utbetalt till bankkonto, hur lång tid tog det för er?
Jag körde via betalo. Tog väl 2-3 bankdagar kanske. Nu vet jag inte om det fungerar med betalo, alla säger lite olika. Detta var för några månader sedan.

Beviljad 10000 i torsdags, valde utbet till bankkonto! Inga pengar anlänt! De har angett tekniskt fel och kan inte överföra men jobbar på det, samma svar sedan i fredags! Däremot är återbetalningsplan synlig i appen! Märkligt, någon med erfarenhet? Nåt skumt?

Beviljad 10000 i torsdags, valde utbet till bankkonto! Inga pengar anlänt! De har angett tekniskt fel och kan inte överföra men jobbar på det, samma svar sedan i fredags! Däremot är återbetalningsplan synlig i appen! Märkligt, någon med erfarenhet? Nåt skumt?
Jag gjorde en utbetalning till bankkonto men inte hört nått och kundtjänst svarar ej. Vet inte vad som gäller

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp