- Meddelanden
- 2 762
- Mottagna reaktioner
- 1 236
- Poäng
- 927
Ni som fått höja er kredit, hur många inbetalningar har ni gjort innan ni kunnat höja? Eller är det full återbetalning som gäller innan erbjudande om höjning kommer?
Ni som fått höja er kredit, hur många inbetalningar har ni gjort innan ni kunnat höja? Eller är det full återbetalning som gäller innan erbjudande om höjning kommer?
Jag såg nu att man kunde välja utbetalning direkt till bankkonto. Är det någon som har gjort det? Hur lång tid tar det? Mvh
Dom har enbart tagit creditsafe och dom rapporterar inte till UC.Försöker leta i tråden men hittar inte . Rapporterar dom till Uc?
Är det någon mer som använt sig av att få utbetalt till bankkonto, hur lång tid tog det för er?Är smidigt, går fort. Hade pengarna på kontot inom 20 minuter.
Jag körde via betalo. Tog väl 2-3 bankdagar kanske. Nu vet jag inte om det fungerar med betalo, alla säger lite olika. Detta var för några månader sedan.Är det någon mer som använt sig av att få utbetalt till bankkonto, hur lång tid tog det för er?
Jag gjorde en utbetalning till bankkonto men inte hört nått och kundtjänst svarar ej. Vet inte vad som gällerBeviljad 10000 i torsdags, valde utbet till bankkonto! Inga pengar anlänt! De har angett tekniskt fel och kan inte överföra men jobbar på det, samma svar sedan i fredags! Däremot är återbetalningsplan synlig i appen! Märkligt, någon med erfarenhet? Nåt skumt?