Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om ARS enterprise AB

Spännande att följa detta. Få gånger jag känner ett så stort hat mot en person som jag aldrig träffat eller råkat ut för. Ett filmslut skulle vara att Smith själv ruineras och får leva luspank och ärrad resten av livet.Hoppas han åker dit ordentligt och att regler kring kryphål i systemet täpps till bättre framöver!

Man sätter en klar gräns helt enkelt. Då borde det gå.

En fast gräns är man nog rädd att sätta i början av nittiotalet var räntor uppe i 500% hos staten, bolån på närmare 30%. När man inte vet vad framtiden kan erbjuda är det svårt att sätta en gräns på vad som är uppenbart galet

Off-topic, men som mest om jag minns rätt så har jag delgett 34 förelägganden till en och samma person vid ett tillfälle. Minns att det var otroliga mängder med papper. Bara alla delgivningskvitton var en bunt.
Hoppas du fick en kopp kaffe medans du väntade på underskrifterna :).

En fast gräns är man nog rädd att sätta i början av nittiotalet var räntor uppe i 500% hos staten, bolån på närmare 30%. När man inte vet vad framtiden kan erbjuda är det svårt att sätta en gräns på vad som är uppenbart galet

Borde ju inte vara så svårt med en fast gräns kopplad till reporäntan tex.

Gick in och tittade på nin inkomstdeklaration och ser att Ars Enterprises inte lämnat några uppgifter till skatteverket.
Hur går jag tillväga nu? Skulden ligger gos Kfm. Skall jag kontakta skatteverket?

Gick in och tittade på nin inkomstdeklaration och ser att Ars Enterprises inte lämnat några uppgifter till skatteverket.
Hur går jag tillväga nu? Skulden ligger gos Kfm. Skall jag kontakta skatteverket?
Du får kontakta Ars och be om ränteuppgifterna...

Sen kan du inte göra någon ändring i din deklaration om du vill ha återbäringen i april, men du kan ju alltid göra en justering senare.

Har du betalat ränta kan du yrka på avdrag för den, bra om du kan styrka på nåt vis men kontrolluppgifter är inget absolut krav

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp