Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om ARS enterprise AB

Hur går det med dina övriga skulder?

Vad gäller ARS Enterprise så kan du använda dig av Korttidskredit.se eller snabbsmskredit.se för att nå dom. Fyll i kontaktformuläret och förklara hur galet det här är.

har gjort det för någon dag sen men ingen svarar. som väntat.

Efesos
Nej nej det är inte 250 000 till Ars "bara 54 000". 200 000 är övriga skulder som är kvar utöver Ars.. Och när jag började betala (löneutmätning) var det över 500 000 så det är det som känns så jävligt nu att det ökar så mycket p.g.a KF misstag och Ars SJUKA räntor då jag betalat tillbaka över 300 000 av den totala skulden : (

500 000??? räntorna är väl typ 150 000kr per år?? då måste de dra minst 15000kr i månaden?

fyfan.... its not over yet! mejlade han ju för några år sen när jag såg skulden på 17 000kr hos fogden... då fick jag till svars att det blivit något fel, å att det ska sänkas till runt 6000kr, nu, nåt år senare fick jag sammanfattning ifrån fogden hem på ett papper, då står det ars enterprise 10 700??????????????????

fyfan.... its not over yet! mejlade han ju för några år sen när jag såg skulden på 17 000kr hos fogden... då fick jag till svars att det blivit något fel, å att det ska sänkas till runt 6000kr, nu, nåt år senare fick jag sammanfattning ifrån fogden hem på ett papper, då står det ars enterprise 10 700??????????????????

det var till och med mindre än 6000kr dom skulle sänka till, hittade just mejlet igen..

Hej!

Du skrev tidigare att räntan totalt skulle uppgå till 17000 kr vilket inte är vad som yrkats i målet. Istället kom vi överens enligt nedan att bestämma räntan till totalt 4200 kr för de båda lånen vilket motsvarar räntan för ett år 350*12. Mejlet skickades till kfm denna vecka och torde komma att registreras hos kfm senast på måndag.

Med vänlig hälsning
Snabbsmskredit.se

det var till och med mindre än 6000kr dom skulle sänka till, hittade just mejlet igen..

Hej!

Du skrev tidigare att räntan totalt skulle uppgå till 17000 kr vilket inte är vad som yrkats i målet. Istället kom vi överens enligt nedan att bestämma räntan till totalt 4200 kr för de båda lånen vilket motsvarar räntan för ett år 350*12. Mejlet skickades till kfm denna vecka och torde komma att registreras hos kfm senast på måndag.

Med vänlig hälsning
Snabbsmskredit.se

ringde fogden i fredags. då låg min skuld hos dom på 10800kr, nu idag ringde jag igen, och nu ligger den på 11800?? på några dagar bara..................

Det är vidrig metoder och det finns faktiskt en ocker lag i Sverige! Frågan är bara vilka det säljer skulderna till också? Bolag med noll inkassobefogenhet och inte ens tillgänliga att svara på frågor vad farao är det för inkassosed? Hoppas verkligen det åker dit.Mest märkligt att det inte ens kan svara i telefon?? Men men KARMA !

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp