Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om ARS enterprise AB

Jag tror möjligen att kfm hanterar nya bf från honom enl en specialbestämmelse som innebär att dom anses bestridna direkt, så de skickas inte ens ut föreläggande till svarande.
Det visar ju på att kfm anser att detta är bedrägligt och stor skojeri

Jag tror möjligen att kfm hanterar nya bf från honom enl en specialbestämmelse som innebär att dom anses bestridna direkt, så de skickas inte ens ut föreläggande till svarande.
Lasseman, vet du om alla tredskodomar syns hos Upplysningscentralen?

Lasseman, vet du om alla tredskodomar syns hos Upplysningscentralen?
Jag vill tacka dig för ditt goda exempel som klargjorde hur hans tillvägagångssätt är. Han tror han smart kan räkna ut tillvägagångssättet. Men nu är han blottad. Klurigt

Jag vill tacka dig för ditt goda exempel som klargjorde hur hans tillvägagångssätt är. Han tror han smart kan räkna ut tillvägagångssättet. Men nu är han blottad. Klurigt
Men det där är endast ett av sätten han opererar på.

Bedriver man sån verksamhet utan tillstånd ska man anmäla till Finansinspektionen. Påföljden är sanktionssvgift på lägst 5 Msek och högst 50 Msek.
Då får de drabbade begära att han visar upp tillståndet och be honom skicka in det till tingsrätt. Samtidigt anmäla honom

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp