- Meddelanden
- 3 777
- Mottagna reaktioner
- 2 688
- Poäng
- 1 737
Halvoskönt.Jag är halvsäker på att det sålts bostäder för att ge den killen pengarna..
Halvoskönt.Jag är halvsäker på att det sålts bostäder för att ge den killen pengarna..
Heloskönt!Halvoskönt.
Man kan ju också låta bli att använda sig av byråkratiska och/eller akademiska begrepp i stor utsträckning om man vill och istället använda sig av ”vanlig” svenska. Så rekommenderas att man gör inom andra myndigheter tex sjukvård.Tror det är för att du aldrig skriver vad du känner (eller gör du det?). Ibland gör byråkratiska beskrivningar av vad som gäller att man låter känslokall och inte verkar se mönster som alla andra ser.
Nu när t o m Kronofogden vaknat och insett vidden av vad svinet gjort kan dom som blivit lurade kontakta en jurist inom myndighet för vägledning?hur blir det med dom som haft skulder och betalat dessa o hygliga lån som startade på 2000:- och sedan växte och blev 200.000. ? kan man göra något?
Jag vet!! Man tycker ju att kfm borde ha koll på det här då det är något som han satt i system!Bjuvmannen - en jobbig bedragare - Svenssons Nyheter
Bjuvmannen kallas han i media men egentligen är han nog från Billesholm där hans mamma och morföräldrar är skrivna. Själv är han skriven i Helsingborg i en lägenhet där han helt säkert inte bor. Läs mer …blog.zaramis.se
HELT otroligt, vilken parasitverksamhet.
Varför skickar de då ärendet till tingsrätten kan man undra?Tror nog kfm vet tillräckligt om honom så ni behöver nog inte vara oroliga !