Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om ARS enterprise AB

Sorgligt. Men innan du bestämmer dig kan du ju läsa hur tingsrätten dömde, det som ** överklagade och ska upp i hovrätten nu i februari . kronofogden har ett antal fall med i det åtalet om ja inte minns fel. Tror det var ett 10 tal. Bara att begära ut från Helsingborgs tingsrätt.

Adam....kronofogden hade en grupp som tittade på det och skulle ev kontakta polis/åklagare....
Mitt ärende hos kfm är avslutat sedan 2 år men som jag förstod det var man tvungen att aktivt delta för att ev få ngt skadestånd...om han nu döms...
Min tusenlapp blev som sagt över 230000kr med hans ränta
Gick det till TR, hans krav?

Drog igång en jävla process för ett tag sedan. Bestred lite olika som jag tyckte då var fel. Allt gick hela vägen upp i domstol. Vann inte en enda. Pågrund att ja Gav mig och drog mig tillbaka utan rättegång. Men samla på mig 100Papp under tidens gång.
Nu har skulderna kommit tillbaka och hamlat på skuld att betala.
Tredskodom finns nu med i bilden.
Drog igenom en sanering. Med kontakt på fogden. Han sa att så länge domen är prövad. Vinst lr förlust i dom så räknas dessa skulder in.
Att det blev en dom (Treskodom) Spelar ingenroll. Det är något mellan mig och Borgenären jag fightas med sa han. De lägger ingen vikt på att ja drog den dit. Så var inte oroliga att de inte skulle ingå. Men den måste vara prövad. Får inte ligga kvar i tvist.
Så nu går vi mot nästa steg. Saneringprocessen med allt vad det innebär.

Drog igång en jävla process för ett tag sedan. Bestred lite olika som jag tyckte då var fel. Allt gick hela vägen upp i domstol. Vann inte en enda. Pågrund att ja Gav mig och drog mig tillbaka utan rättegång. Men samla på mig 100Papp under tidens gång.
Nu har skulderna kommit tillbaka och hamlat på skuld att betala.
Tredskodom finns nu med i bilden.
Drog igenom en sanering. Med kontakt på fogden. Han sa att så länge domen är prövad. Vinst lr förlust i dom så räknas dessa skulder in.
Att det blev en dom (Treskodom) Spelar ingenroll. Det är något mellan mig och Borgenären jag fightas med sa han. De lägger ingen vikt på att ja drog den dit. Så var inte oroliga att de inte skulle ingå. Men den måste vara prövad. Får inte ligga kvar i tvist.
Så nu går vi mot nästa steg. Saneringprocessen med allt vad det innebär.
Ingår den ändå i saneringen ?

Ingår den ändå i saneringen ?
Visst ! Den förlorad och jag är skyldig att betala nu. Så det var inga problem med att den skulle ingå. Skulder som ligger i tvist ingår ej. Måste vara prövad. alltså ett avslutat kapitel. En dom helt enkelt.

Visst ! Den förlorad och jag är skyldig att betala nu. Så det var inga problem med att den skulle ingå. Skulder som ligger i tvist ingår ej. Måste vara prövad. alltså ett avslutat kapitel. En dom helt enkelt.
Varför skulle den inte ? Finns inget i en sanering som säger att man ej skulle få ta med den. Men som sagt den måste vara prövad och en dom fallit (vinst/förlust/Tredskodom) spelar ingenroll.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp