Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om ARS enterprise AB

Jag är ju en av dom som mött honom i rätten. Fick hjälp av flera här på forumet varav en säkerligen var A.S själv.. Gav massa råd och info tills man förstod att titta åt ett annat håll för att få information mm sen ta reda på detaljer själv.

Senast ändrad:
Hovrätten i Malmö eller?

Blev uppringd av kfm idag ang denna herre...det planerades tydligen polisanmälan och kfm undrade om jag var intresserad....lyckades betala mig fri från AS 2021....1000 kr hann bli 230000kr.
Någon mer som blivit kontaktad av kfm i detta nu?

Blev uppringd av kfm idag ang denna herre...det planerades tydligen polisanmälan och kfm undrade om jag var intresserad....lyckades betala mig fri från AS 2021....1000 kr hann bli 230000kr.
Det rätta hade ju varit att någon torterar honom. Vad menar du med "betalade mig fri"? Betalade du den summan, eller kom ni överens om en lägre summa?

Vad menar du m polisanmälan? Vem ska anmälas?

Vad menar du m polisanmälan? Vem ska anmälas?
Adam....kronofogden hade en grupp som tittade på det och skulle ev kontakta polis/åklagare....
Mitt ärende hos kfm är avslutat sedan 2 år men som jag förstod det var man tvungen att aktivt delta för att ev få ngt skadestånd...om han nu döms...
Min tusenlapp blev som sagt över 230000kr med hans ränta

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp