Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om ARS enterprise AB

Alltså, han häktades av tingsrätten. Annars fanns det inget häktningsbeslut att överklaga. Tingsrätten beslutar inte om häktning på någon dom tänker frikänna. Vad hovrätten gör sedan är helt orelevant. Tingsrätten kommer fälla

Hovrätten brukar ju hellre fria än fälla och med tanke på att han är rättshaverist och paragrafryttare så kommer han att överklaga.

Hoppas inte hovrätten i Skåne låter det passera...

Hur fungerar det med alla skuldsaneringar han är inblandad i och får ta del av?
Där är det ju till 99% påhittade skulder eller sjuka ockerräntor som han lämnat in och ingen vill motsätta sig för att riskera sin skuldsanering.

kommer han fortsatt få ta del av dom eller kan han bli ”struken” från dom och eventuellt återbetalningsskyldig för det han tagit del av

Hur fungerar det med alla skuldsaneringar han är inblandad i och får ta del av?
Där är det ju till 99% påhittade skulder eller sjuka ockerräntor som han lämnat in och ingen vill motsätta sig för att riskera sin skuldsanering.

kommer han fortsatt få ta del av dom eller kan han bli ”struken” från dom och eventuellt återbetalningsskyldig för det han tagit del av

https://www.tn.se/arbetsmarknad/mis...ronor-nu-tvingar-myndigheten-honom-i-konkurs/

Kommer inte hända ett piss. Myndigheterna bryr sig inte om vanliga människor. Killen åker fast nu för att han försökte lura farbror staten. Vanligt folk har han lurat under en 10 års period... men svaret blev hela tiden: "Det är bara att svälja det..."

Häktningsbeslutet överklagades omedelbart och dagen efter beslutade hovrätten att häva häktningen. Tvärtemot tingsrätten menar hovrätten att det inte finns någon större risk att han ska hålla sig borta.

Han häktades ju inte?
Han satt en natt i häkte o släpptes den 19 maj. Mål Ö 1909-22 hovrätten i Malmö, Skåne 040-35 57 00

Senast ändrad:
Hej! Hoppas ni alla har en härlig onsdag.

Jag ville bara säga att jag har allt material från *** rättegång om någon vill ha. Protokoll och Fub eller så är de bara mejla Helsingborgs tingsrätt och begära ut själva..

Jag ska använda aktbilaga 3 sidan 47-49 och några till för att visa de riktiga villkor ** hade för sina lån. De är papper på vilka villkor som gäller och som han själv skickat med till kronofogden som underlag för utmätning. Det är bevis som kronofogden har presenterat.

Senast ändrad:
Hej! Hoppas ni alla har en härlig onsdag.

Jag ville bara säga att jag har allt material från *** rättegång om någon vill ha. Protokoll och Fub eller så är de bara mejla Helsingborgs tingsrätt och begära ut själva..

Jag ska använda aktbilaga 3 sidan 47-49 och några till för att visa de riktiga villkor ** hade för sina lån. De är papper på vilka villkor som gäller och som han själv skickat med till kronofogden som underlag för utmätning. Det är bevis som kronofogden har presenterat.
Men hur har han fått med det i utmätningar? Man måste själv skriva under delgivning man får om påstådd skuld?

Men hur har han fått med det i utmätningar? Man måste själv skriva under delgivning man får om påstådd skuld?
Han skickade med villkoren för sms-lån tillsammans med en ansökan om utmätning hos kronofogden. När han ansökte om att kronofogden skulle utmäta en viss person skickade han med låneansökan, lånevillkoren för lånet.
och det visar för min del att det inte är ett p2p lån eller nåt abonnemang man ska ha tagit för 9999 kr plus ränta. Alltså detta är med i kronofogdens polismän och bevisning.

2AB25DD1-A07C-4B8E-93BF-25594C35EDBF.jpeg

Bilagor

• D7AF0D83-6E5C-49B0-B83B-6D5B0EEF2BB0.jpeg
    D7AF0D83-6E5C-49B0-B83B-6D5B0EEF2BB0.jpeg
    810.9 KB · Visningar: 33
  • 014C2694-DDA3-4016-9305-95832B602B06.jpeg
    014C2694-DDA3-4016-9305-95832B602B06.jpeg
    930.4 KB · Visningar: 32
  • 0C89DB2A-EF8B-46FB-92BE-316B6A0FE5AF.jpeg
    0C89DB2A-EF8B-46FB-92BE-316B6A0FE5AF.jpeg
    685.9 KB · Visningar: 33
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp