Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om ARS enterprise AB

Lasseman har ju rätt hur förfarandet rent rättsligt går till. Men håller med om att det sunda förnuftet borde ge en hint om vad det är som händer. Men Lasseman; ibland har ju faktiskt erfarenhet av tidigare förfaranden från samma person lett till att personen ifråga fått avslag krav på ersättning? Eller har jag fel? Dvs inte helt irrelevant att ta tidigare domar/fall i beaktning när nästa fall behandlas (även om man inte rent rättsligt kan avfärda allt rakt av)

Lasseman har ju rätt hur förfarandet rent rättsligt går till. Men håller med om att det sunda förnuftet borde ge en hint om vad det är som händer. Men Lasseman; ibland har ju faktiskt erfarenhet av tidigare förfaranden från samma person lett till att personen ifråga fått avslag krav på ersättning? Eller har jag fel? Dvs inte helt irrelevant att ta tidigare domar/fall i beaktning när nästa fall behandlas (även om man inte rent rättsligt kan avfärda allt rakt av)
Bör påverka en del då personens karaktär är högst tvivelaktig och om inte även bedräglig.

domaren kunde inte avgöra fallet vid den muntliga förberedelsen. Hon ville att ** skulle skicka in kopletterande uppgifter och hon hade fler frågor som hon ville att han skulle svara på.. ja var förberedd men jag fick inte säga så mycket utan svara på frågor och det jag hade förberett kom inte fram som jag hade tänkt.. men han själv ringde upp hemifrån.. domaren sa att när de blir huvudförhandling sen vill hon att han kommer till en tingsrätt och är med via videolänk men han sa att han skulle vara med hemifrån via videolänk.. han kan tydligen göra som han vill..
Exakt så gick det till för mig. Jag pratade i munnen på honom och blev otrevlig till och med för jag blev så förbannad när jag såg människan. Sen fick jag både mejl och brev att Adam själv hade återkallat ärendet.

Haha, det är så jävla sjukt! Förlåt, men det är otroligt skrattretande att det här ens prövas. Abonnemang...

Be domaren att läsa artiklarna som finns om honom på nätet så att hon inser vilket jävla äckel det handlar om!
Jag skickade alla artiklar jag hittade om honom samt att han själv ska upp i domstol. Jag mejlade berörda tingsrätt

Exakt så gick det till för mig. Jag pratade i munnen på honom och blev otrevlig till och med för jag blev så förbannad när jag såg människan. Sen fick jag både mejl och brev att Adam själv hade återkallat ärendet.
Han drog tillbaka sitt mål med mej också innan den muntliga förhandlingen. Jag hade skrivit hur många inlagor som helst och den sista som jag skickade in innehöll materialet inför det kommande åtalet mot honom i Helsingborgs Tingsrätt. Samt att jag kartlagt alla domslut med samma tillvägagångssätt (drygt 60 stycken tror jag det var) i en Excelmall med utgång för att bevisa tesen att han försöker få till tredskodomar genom att cyniskt nyttja utsatta människor som kanske inte hade koll. Jag skrev också att jag ville "förhöra" Adam vid samma muntliga förhandling och då eventuellt ha mitt ombud med mej och ja, jag har haft en advokat som jag känner med mej i hela processen, så det var inte tomma hot från min sida. Sedan var det en annan medlem här som var i samma sits, men var längre in i processen, som hjälpte mej mycket.

Det är väl snart han ska upp i rätten i HBG va?

Det är väl snart han ska upp i rätten i HBG va?
enligt tidigare inlägg;

Huvudförhandlingen kommer preliminärt att påbörjas den 2 maj och pågå i åtta dagar.

Med vänlig hälsning

Domstolshandläggare, Avdelning 1, Helsingborgs tingsrätt

Hade lätt gått på den om jag bara bott i närheten!

enligt tidigare inlägg;

Huvudförhandlingen kommer preliminärt att påbörjas den 2 maj och pågå i åtta dagar.

Med vänlig hälsning

Hade lätt gått på den om jag bara bott i närheten!
Han får säkert välja om han vill vara med på videolänk hemifrån.. eller kanske bara telefon

Tjena alla!

Ringde nu och frågade om rättegången.

Nytt datum;

Inleds den 9 maj och beräknas hålla på i 8 dagar. Uppfattade i telefon att det är rättegång den 9, 10, 11 och 12 maj sen paus till nästkommande vecka.

Jag har mailat/pratat lite med tingsrätten och fick svaret:

Hej Snygg och intelligent man*

Huvudförhandling är inbokat följande datum: 9-11 maj, 13 maj, 16-18 maj och 20 maj.

Med vänlig hälsning

* inte mitt riktigt namn :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp