Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om ARS enterprise AB

Mailade KF idag, dom skrev att jag kunde invända mot skulden. Skrev tillbaka att ”jag invänder”. Räcker det att göra så?

Ja, det skadar inte att fylla på lite med varför du invänder dock

Han har hyrt en address hos ett postbox företag i London. Är det för att för många vet om ARS Enterprise nu? Eller för att skydda hem addressen i sverige?

"Many of our clients choose to use our professional Director’s service address in order to give their company a legitimate grounding in Central London. The prestigious location looks professional on company documents and gives prospective clients some reassurances. This address will also prevent the director’s home address details from showing on the public record. All statutory post from Companies House and HMRC is is scanned direct to you free of charge."

Hur har det gått för er andra ? Betalar ni fortfarande?

Mailade KF idag, dom skrev att jag kunde invända mot skulden. Skrev tillbaka att ”jag invänder”. Räcker det att göra så?

Berätta gärna vad som händer i ärendet

Fått svar att dom mottagit min invändning. Men vad innebär det eh egentligen? Alltså vad innebär en invändning, i sådana här fall.

Fått svar att dom mottagit min invändning. Men vad innebär det eh egentligen? Alltså vad innebär en invändning, i sådana här fall.

Det prövas det du vill ska prövas, därför bra att skriva vad man tycker är fel med skulden, tex preskription eller vad det är. Får man bifall "vinner" så avregistreras målet.

Åt helvete. Det är tydligt att man skulle blivit storbedragare, det verkar ok för Kronofogden.

Jag tror kronofogden måste följa lagar..
Överklaga avslaget. Du kommer få avslag i tingsrätten och en notering i tingsrättens beslut att du måste ge dig på utslaget med domvilla eller resning.

Jag utgår från att kfms beslut stod det att man inte kunde ta hänsyn till sånt som hänt innan utslaget.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp