Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om ARS enterprise AB

Han lär ju bestrida ett föreläggande och då måste ni i tingsrätten bevisa att han är skyldig.

Ja är väl det han utnyttjar fullt ut.
Är dock tråkigt så mycket lidande denna person orsakar, har pågått så länge nu.

Ja är väl det han utnyttjar fullt ut.
Är dock tråkigt så mycket lidande denna person orsakar, har pågått så länge nu.

Jag vet inte om han nyttjat det, vet inte om någon skickat föreläggande på honom, kommer nog inte gå vägen hos domstol då avtalen varit med bolag han styrt och inte han.

Ja folk har lidit mycket,det är jag säker på

Vilka fan är Skandia 2 LTD?
Fick precis brev från KF att jag har en skuld på över 70000 dit, kapitalskuld 1990

Har du några andra skulder hos KFM?

Fy vad hemskt.

Skandia är ju svenskt,
Och LTD låter utländskt.

mystiskt.

Det här låter ärligt talat rätt så suspekt.

LTD är Brittiska motsvarigheten till aktiebolag(Dock är det snorbilligt att starta sådana, jämfört med i Sverige).
Så om du inte vet med dig att du är skyldig pengar till något Brittiskt företag så bör du nog kolla upp det här.(Med tanke på att de heter just Skandia 2 LTD låter det ännu mer suspekt.)

(Många bedragare i världen använder just LTD företag för att de kostar i princip ingenting att skapa, man behöver bara en address(Lätt att köpa postbox för LTD-företag just i dessa syften) och då de är motsvarighet till våra aktiebolag betyder det att företaget är juridisk person = de som skapar företaget är inte personligt juridiskt ansvariga för vad företaget gör.)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp