Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om ARS enterprise AB

Lästa även någonstans att han var "världens" farligaste bedragare. Han har ringt upp anhöriga till låntagaren och hotat dom och även mordhotat folk som inte betalat. Obehagligt. Bara googla hans namn så dyker det ena med det andra fram.

Mitt lån på 3000kr hos Ars enterprice från 2013 tickar på
Snart uppe i 90 000kr...

Mitt lån på 3000kr hos Ars enterprice från 2013 tickar på
Snart uppe i 90 000kr...

Hur vet du hur mycket det är uppe på? Har själv ett lån där från 2014 på 1000kr och har ingen aning va beloppet ligger på idag

En fråga bara. Är det inte olagligt att dölja en påstådd räkning i 6 års tid? Sen kasta upp den framför ansiktet på em efter 6 hela år? Utan att man ens vetat om att den existerade?

En fråga bara. Är det inte olagligt att dölja en påstådd räkning i 6 års tid? Sen kasta upp den framför ansiktet på em efter 6 hela år? Utan att man ens vetat om att den existerade?
Tror inte det, 10år är preskriptionstiden på lån.

Sjukt isåfall. 10 år, då hinner den ju bli hur stor som hellst!! Utan att man ens fått någon chans att betala den. Nu är jag ju inte skyldig någonting mera då det redan är betalat år 2015 men om det inte hade varit betalt

Sjukt isåfall. 10 år, då hinner den ju bli hur stor som hellst!! Utan att man ens fått någon chans att betala den. Nu är jag ju inte skyldig någonting mera då det redan är betalat år 2015 men om det inte hade varit betalt

Det är därför det är så otroligt viktigt att kontrollera vad det är man skriver under på när man skriver på delgivningskvittot.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp