Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om ARS enterprise AB

Det kan vara så! Men det kan också vara så att det finns utslag i två ärenden! Det är många som råkat ut för det scenariot med. Ofta har personen tagit ETT lån, men skrivit på två betalningsförelägganden!

Okej - men konsekvens för bunny blir densamma då.

Blir så sjukt förbannad på denna mannen - sitter han sen i tingsrätten och rättfärdigar sitt beteende med att folk ljugit om sin inkomst i låneansökningarna..

Om ärendet är avslutat hos KF, hur blir jag av med detta skitföretaget och hur vet jag att jag inte har några skulder kvar där?

Om ärendet är avslutat hos KF, hur blir jag av med detta skitföretaget och hur vet jag att jag inte har några skulder kvar där?

Begär ut en lista på dina samtliga utslag sen typ 2010, sen får du helt enkelt fråga KF kring varje utslag om det är avslutat eller ej.

Du kan även gå in på Kivra. Där hittar du äldre UC:n. Kolla om du har två olika utslag där.

Har bara en anmärkning från 2016 av ARS

Det är lite anmärkningsvärt att du lånade 2014 men att hans krav först kom 2016.

Om jag minns rätt så gick det på 5-6 månader från Lån till utslag. (givetvis kan detta.säkerligen variera när det gäller Adam)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp