Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om ARS enterprise AB

Men Mike - Är ** en riktig människa som heter så eller är han bara målvakt var bor han, jag fattar ingenitng med honom?

Men Mike - Är * en riktig människa som heter så eller är han bara målvakt var bor han, jag fattar ingenitng med honom?

Nu blev det en stjärna där men jag antar att du menar Adam.

Han är en riktig människa, han är mannen söm ligger bakom allt detta.

ARS står han och vad jag misstänker är hans mor på.

Däremot så står alla andra bolag som han ligger bakom påhittade människor som bolagsmän.

Problemet med ars är väl att han egentligen inte gör något olagligt, mer än att han blåser folk med ockerräntor. Jag tror dom flesta som är skyldig Ars pengar någongång under 2013 lånad från snabbsmskredit.

Det adam verkar insett i samband med detta är att han sen genom bolag som han kontrollerar men inte står på börjat skicka fejkskulder (Nice invest/segor/PL finans osv) till skuldsatta personer som bara skriver på breven som kommer från KF.

Ars är Adams initialer på hans fullständiga namn.

Jag fattar det men att han på 6 år inte blåst fel personer är för mig en gåta.

Jag fattar det men att han på 6 år inte blåst fel personer är för mig en gåta.

Det kanske han har gjort. Det är bara det att han gjort sig osynlig. Han har väl ingen fast adress t ex.

Det kanske han har gjort. Det är bara det att han gjort sig osynlig. Han har väl ingen fast adress t ex.

Jag tror att han är relativt lätt att hitta då han svarar på all post han får vilket är ett måste om han ska kunna bedriva sin verksamhet.

Men jag tror inte "fel" person fattat att han är blåst bara.

Intressant reportage om vår vän finns nu på Sveriges radio "kaliber".

Har börjat lyssna men får ta resten senare idag.

Ska lyssna på detta ikväll

Fick ett brev idag från ars enterprise ab.
Jag har nyligen blivit av med min anmärkning hos dem efter 3 år.

Högst upp står det Erinran.
Och i brevet står det "Ni erinras härmed om ARS Enterprise AB:s fordringsanspråk mot er enligt Kronofogdemyndighetens utslagsnr xx-xxxxxxx."

Vad menas?

Fick ett brev idag från ars enterprise ab.
Jag har nyligen blivit av med min anmärkning hos dem efter 3 år.

Högst upp står det Erinran.
Och i brevet står det "Ni erinras härmed om ARS Enterprise AB:s fordringsanspråk mot er enligt Kronofogdemyndighetens utslagsnr xx-xxxxxxx."

Vad menas?

Han vill bara berätta att du har en skuld så du inte kan hävda att skulden är preskriberad.

Det är så han jobbar, han har en gång fått ett utslag, sen drar han tillbaka ärendet och låter ärendet ticka ränta.

Ring fogden och uppge ärende numret så kanske dom vet mer, men min gissning är att du ligger illa till och kommer tvingas betala detta.

Sjukt trist när du nu är "ren" och då troligen kommer ha ett synligt skuldsaldo i 24 månader till

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp