Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om ARS enterprise AB

@Missmango skicka PM till mig om du behöver hjälp.

LawLine ska ni för övrigt undvika, har sett fler fel än rätt där...skulle till och med säga att ChatGPT är vettigare.

LawLine ska ni för övrigt undvika, har sett fler fel än rätt där...skulle till och med säga att ChatGPT är vettigare.
Ja det är under all kritik.. vissa svar här är förvisso det inte många rätt i heller. Hur ChatGPT får till korrekta svar har jag inte provat.

Instämmer gällande Lawline.

https://lawline.se/about :
Idag består vår organisation av ~20 anställda medarbetare och ~100 skickliga studentrådgivare.
Lawlines jurister har avlagt Juristexamen på behörigt universitet i Sverige.
Lawlines studentrådgivare har läst minst ett år på något av Sveriges juristprogram, med goda akademiska meriter.

https://lawline.se/boka :
Juristernas ordinarie arvode vid löpande debitering är 2495 kr per timme.

De bästa skämten är de som skriver sig själv.

Jag översköljs utav PM ifrån folk som vill ha hjälp mot ARS.

Jag har lagt ner ett gediget arbete inför en rättegång mot honom (som aldrig kom)

Jag har lagt fokus på två olika domar -Ä 4381-24 & Ä 7782-23.

Ni som har skuldsanering där han dyker upp 5 i 12 - min rekommendation är att ni accepterar skulden, äkta eller inte.

Ni som fått gamla påminnelser - skicka PM till mig så ska ni få mitt gedigna arbete.

Men en sak bara, i hans ursprungliga låneavtal om vi/ni skrivit på. Där är jag ganska säker på att räntan är 39% per månad - inte år. Men det har han nu ändrat. Om han ändrar sina räntevillkor hux flux borde ju avtalet någonstans ogiltigförklaras även om det är låntagaren till fördel.

Elakhet måste förstås som känsla, det gör inte ARS.
Det är därför kritiken ska riktas mot våra myndigheter som fortfarande inte kan eller väljer att inte stoppa honom. Bedrövligt. Man skickar polisen på någon som stjäl för någon 50-lapp i matbutiken men väljer att låta det här kräket härja fritt pga att "vi kan ju inte förändra ett helt system pga en rättshaverist".

Det är därför kritiken ska riktas mot våra myndigheter som fortfarande inte kan eller väljer att inte stoppa honom. Bedrövligt. Man skickar polisen på någon som stjäl för någon 50-lapp i matbutiken men väljer att låta det här kräket härja fritt pga att "vi kan ju inte förändra ett helt system pga en rättshaverist".
Det är när hål i system upptäcks dessa ska täppas till, det är jag den första att skriva under på.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp