- Meddelanden
- 25
- Mottagna reaktioner
- 37
- Poäng
- 121
Vad snälltJag kommer att begära ut ljudfilerna ifrån den här rättegången och sen ladda upp dom för er som vill lyssna.
Vad snälltJag kommer att begära ut ljudfilerna ifrån den här rättegången och sen ladda upp dom för er som vill lyssna.
Någon som är juridisk kunnig om nu aset skulle bli dömd för vissa delar som vet om de kan bli så att dom ”påhittade skulderna” som det inte finns utslag eller andra riktiga underlag på kan bli borttagna från pågående skuldsaneringar?
Jag kommer att begära ut ljudfilerna ifrån den här rättegången och sen ladda upp dom för er som vill lyssna.
Får man ut video så också?
Nej bara ljudfiler om man mailar HBG-Tingsrätt.
Video då, måste man hämta vhs band då?
Denna rättegången mot Adam skulle vara oerhört spännande att gå på. Synd att den är ända ner i Helsingborg. Det intrycket jag fick av Adam under videoförhandlingen är att han helt saknar känslor och talar utifrån ett manus, typiskt narcissister att göra så. Jag väntar på brev från tingsrätten om mitt ärende ska bli spännande att läsa.
hur kan inte det ha med saken att göra?Nej det har inte med saken att göra
Det finns mig veterligen inte video, den kameran som man ser på plats används när ett ärende överklagas av åklagare eller tilltalad och sedermera hamnar i hovrätten.
Då tar man inte om hela rättegången.
hur kan inte det ha med saken att göra?
Jo vittnesmålen spelas in med både ljud och bild