Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om ARS enterprise AB

Någon som är juridisk kunnig om nu aset skulle bli dömd för vissa delar som vet om de kan bli så att dom ”påhittade skulderna” som det inte finns utslag eller andra riktiga underlag på kan bli borttagna från pågående skuldsaneringar?

Nej det har inte med saken att göra

Video då, måste man hämta vhs band då?

Det finns mig veterligen inte video, den kameran som man ser på plats används när ett ärende överklagas av åklagare eller tilltalad och sedermera hamnar i hovrätten.
Då tar man inte om hela rättegången.

Denna rättegången mot Adam skulle vara oerhört spännande att gå på. Synd att den är ända ner i Helsingborg. Det intrycket jag fick av Adam under videoförhandlingen är att han helt saknar känslor och talar utifrån ett manus, typiskt narcissister att göra så. Jag väntar på brev från tingsrätten om mitt ärende ska bli spännande att läsa.

Nej det har inte med saken att göra
hur kan inte det ha med saken att göra?

Det finns mig veterligen inte video, den kameran som man ser på plats används när ett ärende överklagas av åklagare eller tilltalad och sedermera hamnar i hovrätten.
Då tar man inte om hela rättegången.

Jo vittnesmålen spelas in med både ljud och bild

hur kan inte det ha med saken att göra?

För att det som prövas i brottmålet är om åklagarens gärningsbeskrivning stämmer. Några skuldsaneringsbeslut prövas inte där.

Jo vittnesmålen spelas in med både ljud och bild

Det finns inte video att hämta ut, jag tror inte man som allmänhet får hämta ut det.
Varför det spelas in bild har med Hovrätten att göra.

Det är enligt lag förbjudet att fotografera och filma inne i rättssalen. Det är också förbjudet att utifrån fotografera och filma in i rättssalen. Från och med den 1 juli 2020 är det också förbjudet att sprida bilder från förhandling i domstol om någon person syns på bilden.

Den nya adeln ska skyddas med alla medel :D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp