Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om ARS enterprise AB

Ok, jag förstår.

Så med andra ord handlar det om en tredskodom?
Om det är en tredskodom har du inom 1 månad från det att domen meddelats möjlighet att ansöka om återvinning.
Efter 1 månad är det ansökan om domvilla / resning som gäller.

Du bör ha fått handlingar utskickade av tingsrätten före en dom har fallit, kolla igenom dessa handlingar och se vad som utgör grunden för kravet.

Om det rör sig om en ansökningsavgift kan jag möjligtvis ge dig lite tips / råd på hur du eventuellt kan angripa fordran.
Dvs. i det fall att du bestämmer dig för att försöka undanröja domen enligt vad Lasseman skrev (domvilla / resning).
Tack jag återkommer om det blir så. Just nu tog juristerna på kf över idag. Så bara invänta svar från dem först.

När räknas nåt som förenklat tvistemål? För man kan ju oftast inte dra det i långbänk pga risk för omkostnader som blir större än skulden...

Tror det ska vara kapital om högst ett eller ett halvt basbelopp. Står nog på domstolens hemsida

Är det samma as det handlar om?

Eller, det är det. Namnet på reportern stämmer väl med den som frågade här. Bra reportage, intressant att adressen han har är firmalokalen om jag fattar rätt. Bor han inte där är det väl folkbokföringsbrott..

Eller, det är det. Namnet på reportern stämmer väl med den som frågade här. Bra reportage, intressant att adressen han har är firmalokalen om jag fattar rätt. Bor han inte där är det väl folkbokföringsbrott..
Usch vilket monster han är. Det verkar som vem som helst han får syn på är i riskzonen för att hamna i värsta skuldfälla.
Det räcker däremot med att han väljer fel person med fel anknytning så är kanske tiden ute…

Är det samma as det handlar om?
Kan tyvärr inte läsa hela artikeln men det lilla som stod ger mig en skrämmande känsla i hela kroppen.... Jurist på kf är rädd.. men låter definitivt som denna person tyvärr..
Usch väntan känns lång för mig att få svar på mitt fall

Usch vilket monster han är. Det verkar som vem som helst han får syn på är i riskzonen för att hamna i värsta skuldfälla.
Det räcker däremot med att han väljer fel person med fel anknytning så är kanske tiden ute…
Jag ber för allt i livet att den personen kan vara jag. För jag kommer då fasen inte ge upp. Tänker kämpa tills all ork tar slut i min kropp!!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp