Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
jag ska ansöka när jag betalt tillbaka mitt lån till svea inkasso, men hur ser din situation ut som blivit beviljad? Har du haft flera lån hos ferratums inkasso eller bara det sista och vad har du för inkomst?
jag ska ansöka när jag betalt tillbaka mitt lån till svea inkasso, men hur ser din situation ut som blivit beviljad? Har du haft flera lån hos ferratums inkasso eller bara det sista och vad har du för inkomst?
Jag har varit en återkommande kund hos ferratum under några år men har bara gått till inkasso 1 gång och det va för 2 månader sen.
Har inte så mycket skulder i mitt namn och ca 300000kr i inkomst
Måste man ha lånat ett x par tusen hoss ferratum innan man kan ta pluslån? eller räcker det med att man har tagit ett lån på 500kr förut och betalat av det i tid? Måste man ha en minimuminkomst per år också? som banker har för deras kreditkort?
Jag blev beviljad på mitt lån, men jag skulle vilja ta ett högre belopp, kan man utöka sitt lånebelopp eller kan man ta ett till pluslån? i och med att man kan ha ett vanligt lån samtidigt.