Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tips. Seqr 10000 i köputrymme

Jag hör olika och vill reda ut vad som gäller; får man tillbaka pengar på sitt konto om man handlar med seqr och sen ångrar sig eller får man det tillbaka på sitt seqr konto??

Enligt andra på forumet om man läser i tråden om paybybill seqr så får man INTE tillbaka pengar på sitt kontokort utan på sin seqr kredit. Vad gäller??

Är det inte enklare att göra en överföring av pengar till någon annan och sedan få tillbaka till ditt bankkonto istället för attgtrassla med att köpa något och lämna tillbaka??

Jo men jag vill veta hur det fungerar OM man skulle lämna tillbaka något och vill därför gärna reda ut det

Vissa på forumet skriver att de handlat på ur och penn och fått pengar tillbaka, är det online då eller i affären ni handlat?

Vissa på forumet skriver att de handlat på ur och penn och fått pengar tillbaka, är det online då eller i affären ni handlat?

Jag har handlat på ur och penn i butik, lämnat tillbaka och fått pengarna insatta på mitt bankkonto. Senast förra veckan.

Ja i butik ja. Inte nätet. Fråga seqr och ur o penn samt webhallen får ni se

Räcker det att det blir ny månad för att man ska kunna föra över pengar till konto? Eller måste det gå 1 månad emellan överföringarna?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp