Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tips. Seqr 10000 i köputrymme

Är det noll tolerans mot bet anmärkning för att bli beviljad?

Tar det alltid 1 bankdag att föra över till annans konto eller är det någon som fått in det snabbare?

Kan man föra över till eget konto i annan bank.?

Jag försöker regga även i jobbtelefonen för att kunna föra över till mig själv. Men det blir bara tekniskt fel. Kan det bero på att jag inte står på abonnemanget? Eller kan det vara för att mitt pnr finns reggat i appen redan, på min privata telefon? Hur har ni andra lyckats som skaffat extra kontantkort?

Jag försöker regga även i jobbtelefonen för att kunna föra över till mig själv. Men det blir bara tekniskt fel. Kan det bero på att jag inte står på abonnemanget? Eller kan det vara för att mitt pnr finns reggat i appen redan, på min privata telefon? Hur har ni andra lyckats som skaffat extra kontantkort?

Dom går nog på personnret så du kan bara ha ditt pnr på 1 telefon.
Jag har reggat på telefon där jag inte står för abonemnaget och det funkar så det är inte det som är felet.

Okej, tack för svar, då vet jag att det inte beror på abonnemanget iaf.

kontanter

Köp något med seqr på nåhon hemsida, sedan ågrar ni köpet och vips så tar det ungefär 1 vecka så får man in pengarna på sitt kontokort istället :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp