Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tips. Seqr 10000 i köputrymme

Angående överföring.
Måste det vara till ett annat mobilnummer med annat kopplat kontonr till?
Jag kan alltså sätta i ett kontantkort i min mobil, lägga till ett mottagarkonto som är ett annat bankkonto än det jag har registrerat i SEQR. Då kan man ju föra över till sig själv?

jo det ska jag säga din skitunge. det har att göra med att de är sega som jag vet inte vad.
dom vill bara ha ränta. en banköverföring ska komma på eftermiddagen om man för över på morgonen.

det är bara en myt att det tar 1-2 dagar.

Men suck. Seqr tjänar ju knappast ränta på din överföring.

Angående överföring.
Måste det vara till ett annat mobilnummer med annat kopplat kontonr till?
Jag kan alltså sätta i ett kontantkort i min mobil, lägga till ett mottagarkonto som är ett annat bankkonto än det jag har registrerat i SEQR. Då kan man ju föra över till sig själv?

Japp det funkar

Vem har billigaste kontantkort ?? Har någon koll ?

Ni som fått 10.000 kronor beviljat vilken inkomst har ni? Har vid mejlkontakt med Seqr/Colletor fått veta att det beror på inkomsten om man ska få 10.000 kronor i kredit.

Kan man använda seqr för onlineköp?
Eller om man ska spela på bettson eller unibet typ

Ni som fått beviljat hur många UC har/hade ni när ni fick krediten. Spelar antal UC roll eller är det att man inte har betalningsanmärkning som spelar störst roll.

Om jag installera ett nytt kontantkort måste jag oxå skaffa appen en gång till ?

jag förde över pengar i fredagsförmiddag och jag har fortfarande inte fått pengarna till banken.

snart blir jag orolig.

Vem har billigaste kontantkort ?? Har någon koll ?

Du kan beställa ett telia kontantkort gratis via deras hemsida, hämtar du en i en butik lär du få betala lite för den, sedan tror jag minsta beloppet man kan fylla på den med ligger på 50 kr

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp