Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tips. Seqr 10000 i köputrymme

Tog mod till mig och ansökte är alltid rädd att få avslag nu för tiden fick 10.000 julen är räddad förde över 2000 till min dotter för julklappar. Måste jag vänta 30 dagar innan jag kan föra över igen??

Ja ! Tyvärr måste du vänta 30 dagar ! Men tar ett lån för att skika 2000 kr för en julklapp !? Är det ok ?

Nej jag för över till min dotters konto sen för hon tillbaka till mitt lönekonto så jag kan handla var jag vill till barnen. Har allt för dåligt med pengar just nu för julklappar så det får bli så här.
Seqr är ju en billig kredit jämfört med många andra om jag delbetalar.

Seqr fungerade på mitt Willys att betala med men har någon fått ut kontanter på Willys

Snälla ! Läs allt ! Du kan inte tar ut penger hos Willys / Hemköp !

Ja ! Tyvärr måste du vänta 30 dagar ! Men tar ett lån för att skika 2000 kr för en julklapp !? Är det ok ?

Vad är det för fel att föra över pengar för julklappar? Du köpte en klocka på Ur&Penn och sen lämnade du tillbaka den nästa dag för att få kontanter.

Japp det har jag gjort ! Och det var oxå riktig dumm från mig ! Dessutom om du fundera att han/ hon vilken tar emot penger måste : 1. Tar en kreditupplusing 2. Tar ett lån från max 5000kr för att aktivera seqr på mobilen. Och nu min frågan : är det ok och dra i någon andra för mina skulder ?? Typ överföra 2000kr till min dotter ??

Japp det har jag gjort ! Och det var oxå riktig dumm från mig ! Dessutom om du fundera att han/ hon vilken tar emot penger måste : 1. Tar en kreditupplusing 2. Tar ett lån från max 5000kr för att aktivera seqr på mobilen. Och nu min frågan : är det ok och dra i någon andra för mina skulder ?? Typ överföra 2000kr till min dotter ??

Det fungerar inte så mottagaren av överföringen skaffar inte Seqr om hon/han inte vill och det vill inte min dotter alltså tas det inte kreditupplysning på henne. Pengarna sätts bara in på hennes konto för att jag ska när hon för över tillbaka dem till mig få in dem på mitt lönekonto.

Måste hon inte installera Seqr på mobilen för att taemot penger ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp