Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tips på lösning, jag har stora skulder inte hon

Så tråkigt att höra @Peach . Bra att du gick på din magkänsla men det hade löst sig ändå.
Du är verkligen en förebild i hur du hanterat din skuldsanering och snart så är du fri och jag hoppas att du finner fin kärlek i framtiden.

Åh tack snälla för fina ord! Snart är du också fri! <3 :folded:

Ja, det närmar sig och det känns så skönt. <3

Det är näst intill overkligt att man kan räkna ner sista året, månaderna och snart friheten… För min egen del har så mycket hänt de senaste fyra åren att på ett sätt har det känts som ett marathon, ett lopp som aldrig tar slut. Men nu kan man plötsligt se mållinjen framför sig och det är stort!

Så mycket att se fram emot detta år, får man tillbaka på skatten? Får man löneförhöjning (-inflation iofs), det är sista sommaren med skuldsanering, jag har redan gjort bort sista julen med sanering. Sista hösten och sen frihet, det känns magiskt!

Fy fan vad man har kämpat och kampen har bitvis känts ensam för hur många kan sätta sig in i hur det är, eller ens orkar försöka?

Det är näst intill overkligt att man kan räkna ner sista året, månaderna och snart friheten… För min egen del har så mycket hänt de senaste fyra åren att på ett sätt har det känts som ett marathon, ett lopp som aldrig tar slut. Men nu kan man plötsligt se mållinjen framför sig och det är stort!

Så mycket att se fram emot detta år, får man tillbaka på skatten? Får man löneförhöjning (-inflation iofs), det är sista sommaren med skuldsanering, jag har redan gjort bort sista julen med sanering. Sista hösten och sen frihet, det känns magiskt!

Fy fan vad man har kämpat och kampen har bitvis känts ensam för hur många kan sätta sig in i hur det är, eller ens orkar försöka?
Jag håller med det har varit psykiskt påfrestande och jag har haft svårt att slappna av.
Jag har dock haft några runt mig med skuldsanering dels en väninna som jag inte hade en aning om att hennes ekonomi var dålig förrän jag såg hennes namn i Poit samt tre medlemmar här som jag har haft stort stöd i en messengergrupp.

Vad har du för planer i framtiden ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp