Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tips på hur jag ska rädda mig själv från att gå i graven pgr av spelmissbruk? Har lån/krediter på 600k

För eller senare???????Låt oss säga att någon har lån på huset 5 000 000(Stockholm tex)och i Sverige är inflation just nu 8,5 % om 3 månader räntan kan höjas till 5-6 procent det betyder att man betalar 300 000 per år bara räntan .Det kan orsaka att många inte kan betala och säljer sina hus som ingen kan köpa och ....
Det var det jag skrev i slutet. Att man säger att man har tjänat x antal hundra tusen på inflationen bygger på att man klarar högre räntekostnader, högre matpriser, inte får sparken pga nedskärningar etc.

Du betalar väldigt hög summa per månad för ditt Remember kreditkort 100 000 kr.
Måste du ta ut de pengarna du sätter in varje månad för att kunna betala andra utgifter? Eller kan du försöka minska när på den skulden? Utnyttjade (särskild maxade krediter) är väldigt dåligt för uc betyget.
Du är inte så överskuldsatt på din uc (som många andra här) så om du prioriterar minska ner krediterna så kommer ditt uc betyg att förbättras.
Många här går back stora belopp varje månad, du är inte riktigt där så det finns hopp men du måste söka hjälp för ditt spelberoende annars riskerar du att (snabbt) försätta dig i en mycket värre situation än den du är i idag.

Jag hade sökt på 500.000 på 15 år redan idag. Och sen sökt på nytt i november. Den kreditupplysningen du tar idag kommer inte göra varken till eller från när 2 st uc försvinner i november. Får du inget idag så söker du i november men i bästa fall så får du ett lån beviljat så du kan andas ut lite. Hade sökt på så mycket som möjligt för att samla så mycket som möjligt helt enkelt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp