Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Tips på att få fram 200-300 kr

Hej, har det rätt knapert med pengar ett par dagar framöver och behöver få in lite pengar till mat. Rätt kört för mig att få ett lån då jag har skulder.Och har inget av värde att sälja. Leta burkar är ett alternativ, men ser ju hellre en annan lösning.. skulle behövt något tips på hur man ska gå tillväga. Tack på förhand

Hej, har det rätt knapert med pengar ett par dagar framöver och behöver få in lite pengar till mat. Rätt kört för mig att få ett lån då jag har skulder.Och har inget av värde att sälja. Leta burkar är ett alternativ, men ser ju hellre en annan lösning.. skulle behövt något tips på hur man ska gå tillväga. Tack på förhand
Om du kan vänta till runt 13-14 så kan jag swisha dig 200 kr.

Sen blev du medlem för 21 minuter sedan. Hur hitta du denna sida? Fick du rekommendation om att fråga om detta via lånforum eller hitta du sidan själv?

Sen blev du medlem för 21 minuter sedan. Hur hitta du denna sida? Fick du rekommendation om att fråga om detta
Otroligt snällt av dig att erbjuda dig att göra det. Tack! Jag hitta denna sida när jag googla runt efter lån och har läst lite trådar i ett försök att hitta något bra tips innan jag registrerade mig och gjorde denna tråden..

Erbjud dig att klippa gräs eller andra enkla tjänster. Inte svårt idag eftersom det finns sociala medier och efterfrågan är stor.

Erbjud dig att klippa gräs eller andra enkla tjänster. Inte svårt idag eftersom det finns sociala medier och efterfrågan är stor.
Ett bra tips. Inte mycket bostadshus i närheten där jag bor men använder man sociala medier så kanske man kan hitta nått. Tack !

Härligt Svante! Har du utdelning idag? Jag och säkerligen många fler skulle behöva lite cash också!

Ber om ursäkt om jag har fel. Men detta är ett typiskt spelmissbrukar bettende.. 2–300krono kan man alltid låna av vänner… Den enda gången man inte kan låna av NÅGON är när man svikit många genom att spela så ingen lånar ut längre… Tycker inte någon ska swisha… Förlåt om jag har fel och upplevs som hjärtelös

Ber om ursäkt om jag har fel. Men detta är ett typiskt spelmissbrukar bettende.. 2–300krono kan man alltid låna av vänner… Den enda gången man inte kan låna av NÅGON är när man svikit många genom att spela så ingen lånar ut längre… Tycker inte någon ska swisha… Förlåt om jag har fel och upplevs som hjärtelös
Om man inte har några vänner med den ekonomin eller familj att låna av då? Jag hade självklart gått den vägen först innan jag börjat leta efter lån utifall den möjligheten funnits . Väldigt märkligt skrivet " kan man alltid låna av vänner".

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp