Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tillgångsutredning

Har fattat det som att det är mycket göra för KFM.
Kan man göra deal med KFM så att man pröjsar in varje månad tex 7-8000:- utan blanda in arbetsgivare.
Ja det är mycket att göra..
Nej.

Ja det är mycket att göra..
Nej.
Okej. Vi säger att KFM skulle skick ett brev att dom skulle vilja komma och titta på en båt som jag har…. Och i brevet står det om säg 2 veckor. Skulle man i praktiken kunna lösa skulden innan KFM kommer och vill titta på den

Okej. Vi säger att KFM skulle skick ett brev att dom skulle vilja komma och titta på en båt som jag har…. Och i brevet står det om säg 2 veckor. Skulle man i praktiken kunna lösa skulden innan KFM kommer och vill titta på den
Ja, finns det ingen skuld så finns det heller inget ärende.

Ja.
Men för en sån sak behövs inga brev heller

Nä men en förvarning på några dagar, antingen sms eller nått är väl vanligt beteende för en professionell fogde
En fogde sitter mest och skriver yttranden, den som kommer och hämtar bilen är en kronoinspektör.
Och det finns ingen mening med att avisera att man har för avsikt att komma, snarare tvärtom, ska man hitta egendom så kommer man utan att avisera detta i förväg.

Nä men en förvarning på några dagar, antingen sms eller nått är väl vanligt beteende för en professionell fogde
Det behövs inte. Någon fogde kommer inte komma hem

En fogde sitter mest och skriver yttranden, den som kommer och hämtar bilen är en kronoinspektör.
Och det finns ingen mening med att avisera att man har för avsikt att komma, snarare tvärtom, ska man hitta egendom så kommer man utan att avisera detta i förväg.
Ok. För när det gäller hem besök så läser man ju hela tiden här att folk får meddelanden innan. Stämmer inte det?

Ok. För när det gäller hem besök så läser man ju hela tiden här att folk får meddelanden innan. Stämmer inte det?
Det finns inget lagkrav på att man aviserar innan bostadsförättning.
"Om det bedöms gynna utredningen" tror jag formuleringen lyder om man skall avisera eller inte.
Man kan avisera, man behöver inte.

Ok. För när det gäller hem besök så läser man ju hela tiden att folk får meddelanden innan.
Det finns inget lagkrav på att man aviserar innan bostadsförättning.
"Om det bedöms gynna utredningen" tror jag formuleringen lyder om man skall avisera eller inte.
Man kan avisera, man behöver inte.
Vad är vanligast? Avisering eller inte

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp