Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tillbaka i skuldträsket

Jag är precis likadan! Jag kollar minst 5 gånger innan jag river ut skulden ur skuldboken och stryker den, bara för att försäkra mig om att det verkligen är betalt. Haha!
De som skickar på papper att skulden nu är 0 kr sparar jag i skuldpärmen ett bra tag, typ året ut! Som nu för nån månad sedan fick jag fr Wasa kredit att skulden är 0kr. Brevet ligger i skuldpärmen bland de vanliga fakturorna. Så när jag betalar räkningar vid löning så finns det i alla fall EN "räkning" i pärmen som gör mig glad :facejoy:

De som skickar på papper att skulden nu är 0 kr sparar jag i skuldpärmen ett bra tag, typ året ut! Som nu för nån månad sedan fick jag fr Wasa kredit att skulden är 0kr. Brevet ligger i skuldpärmen bland de vanliga fakturorna. Så när jag betalar räkningar vid löning så finns det i alla fall EN "räkning" i pärmen som gör mig glad :facejoy:
Men vilken lycka att de är några som skickar ut att skulden är nollad. Har aldrig vart med om det, då hade jag också gjort som dig och sparat det! Trygghet och en klapp på axeln att man betalat :D

Men vilken lycka att de är några som skickar ut att skulden är nollad. Har aldrig vart med om det, då hade jag också gjort som dig och sparat det! Trygghet och en klapp på axeln att man betalat :D
Fick också fr Qliro dock digitalt!

Löningen är här. 168.000kr på kontot.
- 37.000kr åker till skatteskuld
- 50.000kr buffert
Resten blir räkningar och skuldbok + levnadskostnader + Ullared! :)

Fy va skönt och kunna bygga buffert och betala av flera skulder i sin helhet!
Yaaaay!!

Go känsla :) Då ses vi på gekås!!

Det lät som en lite tråkig merit i ett cv?
Det var överrenskommet eftersom jag vart sjukskriven en period. Jobbet jag hade passade inte ihop med livet med mina npf barn och därför valde jag att söka utbildning. Jobbet ville vara till hjälp eftersom de visste att jag aldrig skulle kunna komma tillbaka och jobba där. Så de ville stötta upp ekonomiskt eftersom jag tog ansvaret att hitta en annan väg som passar mig och min familj. :) så de erbjöd en större summa pengar gentemot att jag själv sa upp mig.

Det var överrenskommet eftersom jag vart sjukskriven en period. Jobbet jag hade passade inte ihop med livet med mina npf barn och därför valde jag att söka utbildning. Jobbet ville vara till hjälp eftersom de visste att jag aldrig skulle kunna komma tillbaka och jobba där. Så de ville stötta upp ekonomiskt eftersom jag tog ansvaret att hitta en annan väg som passar mig och min familj. :) så de erbjöd en större summa pengar gentemot att jag själv sa upp mig.
Jösses, var kan jag söka jobb hos den arbetsgivaren? ;)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp