Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tillbaka i skuldträsket

Står iallafall på tidigare lönespecer 9% upp till 250.000kr. Så jag får väl se hur de blir.. arbetsgivaren lär ju göra fel om de inte följer skatteverkets papper.
Men de visar sig väl :p
I slutändan landar ansvaret för att betala korrekt skatt på arbetstagaren.

Ringde HR som inte kunde se någon bevakning på mig. Hon kunde endast se den vanliga slutlönen som ska göras denna vecka och inget mer än så. Men eftersom att det var uppgjort med omställningsorganisationen så trodde hon att den utbetalningen kommer för sig, så vi får väl se vad det landar i :)

Lönespecen är kommen, det landade på straxt över 167.000kr netto, så skuldbok…. time to have some fun :facejoy: :facejoy: :facejoy:

PS. Jag har bokat Ullared. DS. :facejoy:

Lönespecen är kommen, det landade på straxt över 167.000kr netto, så skuldbok…. time to have some fun :facejoy: :facejoy: :facejoy:

PS. Jag har bokat Ullared. DS. :facejoy:
Tro mig, att bomba skulder är... befriande. :) Hoppas att inte allt försvinner i Ullared bara. Dom där barnjeansen är ju gjorda av guld tydligen. :D

Vad härligt! Men ska inte ljuga... är avundsjuk ;)
Haha det får man vara, jag är sååå taggad <3

Tro mig, att bomba skulder är... befriande. :) Hoppas att inte allt försvinner i Ullared bara. Dom där barnjeansen är ju gjorda av guld tydligen. :D
Det är de verkligen. Så det kommer bli så skönt, ska dessutom spara :)
Men en buffert på 10.000kr till Ullared är jag värd, barnen behöver nya vinterkläder och så även jag, så de blir perfekt.
Ska dessutom åka med en kompis så jag får för första gången på 1 år vara ensam 1 natt utan både barn och make, så jag ska unna mig tystnad, god mat och en mysig trip för mig själv och min vän <3

Det är de verkligen. Så det kommer bli så skönt, ska dessutom spara :)
Men en buffert på 10.000kr till Ullared är jag värd, barnen behöver nya vinterkläder och så även jag, så de blir perfekt.
Ska dessutom åka med en kompis så jag får för första gången på 1 år vara ensam 1 natt utan både barn och make, så jag ska unna mig tystnad, god mat och en mysig trip för mig själv och min vän <3
Det är jag som är kompisen, eller hur? ;):facejoy:
Du är verkligen värd att unna dig, allt du har gått igenom och så som du kämpar <3

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp