- Meddelanden
- 3 320
- Mottagna reaktioner
- 3 324
- Poäng
- 1 957
Straxt över 100.000krHur mycket skatt betalades in?

Straxt över 100.000krHur mycket skatt betalades in?

Inget att hänga läpp över, det korrigeras ju årsvis. Var det för mycket så får du tillbaka och var det för lite så får du betala.Straxt över 100.000kr![]()

Du är fantastisk! ❤️Löningen är här. 168.000kr på kontot.
- 37.000kr åker till skatteskuld
- 50.000kr buffert
Resten blir räkningar och skuldbok + levnadskostnader + Ullared!![]()
Fy va skönt och kunna bygga buffert och betala av flera skulder i sin helhet!
Yaaaay!!
Gud vad jag hade stirrat på dessa siffror 168 000 länge och om och om igenLöningen är här. 168.000kr på kontot.
- 37.000kr åker till skatteskuld
- 50.000kr buffert
Resten blir räkningar och skuldbok + levnadskostnader + Ullared!
Fy va skönt och kunna bygga buffert och betala av flera skulder i sin helhet!
Yaaaay!!
Verkligen, jag kan säga att jag redan nu loggat in på banken säkert 10 gånger haha, har suttit på morgonen och planerat varje krona. Känns otroligt skönt att bygga en buffert asså, 40.000kr har jag satt på ett konto med ränta och 10.000kr på min SEB bank för att vara lite "panik" pengar eftersom de tar 1-3 bankdagar att få de övriga pengarna lixom. Men målet är givetvis att INTE röra dessa, men panik kan uppstå, det har vi blitt varse om förut.Gud vad jag hade stirrat på dessa siffror 168 000 länge och om och om igen
Sen hade jag stirrat på bufferten 50 000! Det hade gjort så mkt för psyket att kunna logga in på banken både morgon och kväll och se att pengarna faktiskt finns på riktigt ❤️

Haha, precis. Jag vet inte hur många gånger jag loggade in på t.ex. Intrums eller Svea Inkassos hemsida efter att jag betalat bort dem bara för att se att skulderna verkligen var borta. Måste ha varait 10-20 gånger över en veckas tid.Gud vad jag hade stirrat på dessa siffror 168 000 länge och om och om igen
Sen hade jag stirrat på bufferten 50 000! Det hade gjort så mkt för psyket att kunna logga in på banken både morgon och kväll och se att pengarna faktiskt finns på riktigt ??
Jag fattar precisHaha, precis. Jag vet inte hur många gånger jag loggade in på t.ex. Intrums eller Svea Inkassos hemsida efter att jag betalat bort dem bara för att se att skulderna verkligen var borta. Måste ha varait 10-20 gånger över en veckas tid.

Jag är precis likadan! Jag kollar minst 5 gånger innan jag river ut skulden ur skuldboken och stryker den, bara för att försäkra mig om att det verkligen är betalt. Haha!Haha, precis. Jag vet inte hur många gånger jag loggade in på t.ex. Intrums eller Svea Inkassos hemsida efter att jag betalat bort dem bara för att se att skulderna verkligen var borta. Måste ha varait 10-20 gånger över en veckas tid.