- Meddelanden
- 188
- Mottagna reaktioner
- 146
- Poäng
- 317
Å nej... det är förjävligt med dessa väntetider. Det är en stor våldshandlingar för så många att inte få hjälpen innan hela familjen faller!Tack! Tyvärr hjälper inte ens en surfplatta och film.. hon har inte tid / ro att ens kolla. Hon ska bara trycka på allt och byta appar o ja.. då äter hon inte alls istället..
Nej precis! Jag har fått stångat mig blodig tillsammans med barnen på egen hand under en längre period.. vilket har gjort att jag är helt slutkörd…
Jag har vart i kontakt med BVC och vårdcentralen och bup… men ingen vill hjälpa förens hon har en diagnos. De skyller på varann![]()
![]()
Jag vet att du kanske ej orkar men ligg på. Ring ring ring. Oavsett så måste de kunna hjälpa med sömnen om inget annat än det.
Har ni möjlighet att prova tyngdtäcke? Man kan köpa själv. Vet att det är dyrt men...=/
Vart bor ni om jag får fråga. Har nämligen ett bolltäcke som dottern hade när hon var ung som jag gärna skulle vilja skänka dig. Det är dock alldeles för stort för att skicka. Som ett bollhav liksom!♡