Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tillbaka i skuldträsket

Ja, som många av er nu vet blir det studier för min del. Tacksam!!
Nu ser jag fram emot ett nytt möte på jobbet där vi ska diskutera en ersättning till mig under studietiden istället för CSN. Det ser jag fram emot! :folded:

Ja, som många av er nu vet blir det studier för min del. Tacksam!!
Nu ser jag fram emot ett nytt möte på jobbet där vi ska diskutera en ersättning till mig under studietiden istället för CSN. Det ser jag fram emot! :folded:
Stort grattis ^^

Söndag, och tråkiga besked. Jag såg fram emot sommar och sol, veckor ute i stugan hela familjen. Vi åkte dit igår för att få släppa vardagen och njuta, tills vi träffade ägarna (vi hyr stugan) som berättar att de ska sälja och vi kommer behöva flytta ut från stugan.
Supertråkigt för oss för det har varit vårat ”kom undan vardagen” ställe där vi kan släppa den mesta stress och bara vara. Samtidigt som de gynnar vår ekonomi, blir 2000kr / mån mindre i utgift som vi kan lägga på annat. Samtidigt har dessa 2000kr vart värt det för hälsan och för barnen. Speciellt när sonen har autism och inte klarar av så mycket andra ”aktiviteter”. Då har stugan vart perfekt där han kan stimma loss!

Vi ska även nu utreda dottern på snart 3 år, kötid för henne är 7-8 månader. Så lär bli efter årskiftet. Så de har vart ett perfekt ställe för oss för barnen kan få bara vara. Vi kommer i dagsläget inte leta efter något nytt ställe att vara på, utan vi kommer tömma allt, sälja av det som går att sälja. Gräsklippare mm. Även få tillbaka en deposition på 10.000kr som ska sparas och använda dessa 2000kr till skulder framöver. Blir att uppdatera skuldbok och budget här framåt nu.
Så allt är både gott och ont, vi tycker det känns super tråkigt. Men det är som det är och risken man tar när man hyr.

Kram på er <3

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp