- Meddelanden
- 12 088
- Mottagna reaktioner
- 8 488
- Poäng
- 5 497
Nä "står och stampar" är det sista du gör. Det kanske känns så för dig men enligt det du berättar här så gör du MASSOR och går framåt, så nu påminner jag dig om det, att du är fantastisk och gör massa bra saker för att minska på skuldernaMyra! Så klok och stöttande
Absolut känns dagen bättre, jag har vart in och kollat på lite yrkeshögskolor men problemet är att de är endel praktik i. Detta är något jag inte vill ha, jag vill kunna sköta en hel utbildning på distans! Vilket verkar vara ganska svårt, kommer jag in på en hel kurs så kan jag ju börja studera utan CSN så jag får ihop poängen jag saknar, för att sedan under periodens gång söka. Men som sagt verkar de svårt och hitta något bra utan praktik m.m. Sen är de det här med fribeloppet o så, verkar också vara endel o tänka på. Tycker de känns jättesvårt. 50 % skulle iofs, räcka. Bara de är tillräckligt!
Vi har möjlighet till övertid, men de blir svårt ibland med veckovilan o andra som vill jobba som kanske är snabbare att tacka ja osv.. jättesvårt.
Känner bara att vi står och stampar, ja behöver verkligen göra någon slags ändring för att få fart på de här skiten, annars kommer vi aldrig härifrån!![]()

Trots att vi nyss flyttat ska jag återigen gå igenom varenda vrå här hemma. Har troligtvis nånting man inte använd på 3 månader.. så kanske man ska ställa sig frågan om man verkligen behöver det