Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tillbaka i skuldträsket

Även så ballar tråden mera ut mot en dagbok med ett light-tema av lyxfällan.
Jag tror att andra på forumet behöver lite mera uppmärksamhet säger jag bara.

:rolleyes:
Ballar ut? Lyxfällan light? Vet inte var du får det ifrån men den här tråden är en stor och sann inspiration för många, dagbok eller roman! Nån science fiction är det i alla fall inte då allt är självupplevt och Anam är en riktig kämpe och krigare.

Nej det kanske är för att jag inte har några ekonomiska problem. :rolleyes:

Varför försöker du trycka ner någon istället för att inte skriva om du inte har något vettigt eller har något positivt att säga ?

Ptja hur kan man inte låta bli?
Vissa här är så evigt förlorade att det kliar litegrann. Många är ju också för positiva även till att få skuldsanering, som att det är en bra grej.

Imponerar inte längre på mig.
Gjort bank o finans i flera år och även ämnet flyg.
Förlorat allt en gång efter jag förtjänade in allt en gång så jag har varit både rik o fattig.

Men jag kan känna igen folk här som ljuger för sig själva och/eller försöker få någon sorts naivt medhåll ifrån andra forummedlemmar bara för att ha en axel att gråta ut emot samtidigt som man skyller sin egna ekonomiska kollaps på någon eller något annat. Patetiskt säger jag bara.

Imponerar inte längre på mig.
Gjort bank o finans i flera år och även ämnet flyg.
Förlorat allt en gång efter jag förtjänade in allt en gång så jag har varit både rik o fattig.

Men jag kan känna igen folk här som ljuger för sig själva och/eller försöker få någon sorts naivt medhåll ifrån andra forummedlemmar bara för att ha en axel att gråta ut emot samtidigt som man skyller sin egna ekonomiska kollaps på någon eller något annat. Patetiskt säger jag bara.
Med arrogans/högmod kommer inte sällan ett fall från hög höjd någon gång i livet.
Min känsla är att du har råkat bränna dig rätt rejält från tidigare misstag och personer i din omgivning har inte varit särskilt förlåtande, därav din bitterhet. Du visste bättre, således borde andra veta bättre. Nu tog jag mig friheten att killgissa friskt, men om gissningen stämmer någorlunda så förslår jag att du förlåter dig själv. OCH slutar döma andra här så hårt för deras misstag. Klart man kan vara kritisk och ha delade åsikter men du har emellertid kommenterat saker på ett osmakligt sätt utan vidare intresse av att genuint förstå eller hjälpa. Utkomsten är bara att individer här som har lyckats dela med sig av något, inte sällan, ångestladdat känner sig ännu sämre efter vissa av kommentarerna du valt att skriva. Lär av andra som inte heller är särskilt lätta att övertyga utan att behöva trycka ned någon.

Allt väl!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp